آموزشیچند رسانه ای

گریه تلخ دانش آموزان بخاطر تخریب مدرسه توسط سیل

چند روزی است که بخش های قابل توجهی از جغرافیای کشورمان تحت تأثیر سامانه بارشی مونسون است و بارش های سیل آسا خسارت های سنگینی را چه به لحاظ انسانی و چه به لحاظ عمرانی به کشور وارد کرده است.

مدرسه آنلاین- در تازه ترین اخبار منتشر شده در رسانه ها و در شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری شاهد تخریب کامل یک مدرسه در جریان سیل بودیم که انتشار فیلم آن در شبکه های مجازی با واکنش های قابل تأملی رو به رو شده است.

توضیح بیشتر در رابطه با این فیلم اینکه مدرسه تخریب شده یک مدرسه مقطع متوسطه اول در روستای سودجان شهرستان شهرکرد قرار داشته و سیل به صورت کامل مدرسه را تخریب کرده است.

در این فیلم صدای گریه دانش آموزانی شنیده می شود که دانش آموزان این مدرسه بوده اند و حالا نگران تحصیل خود در سال آتی تحصیلی هستند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. به مردم میگن در حریم رودخانه خونه نسازید. انوقت خودشون رفتن مدرسه ساختن… همه کارها هدر رفت منابع هست. باز خدا را شکر موقع وقوع سیل بچه ها مدرسه نبوده اند.

    1. دقیقا پیمانکارهای مدراس افراد بی مسیولیتی را برای کار بنایی انتخاب می کنند آدمایی که فقط به فکر کلاهبرداری و بزن دررو هستن یکی شون متاسفانه به پست ما خورده که از بنایی فقط مصالح جابجا کردن را بلد بود ولی آنچونان در حرف زدن استاد هست که در ابتدای امر که باهاش صحبت می کنی استاد تمام در معماری به نظر می رسه که با دروغ و دقل کارهارا به عهده می گیره و متاسفانه از کار هیچ نمی دونه و فقط مردم سرکیسه می کنه و اکثرا در پیمانکاریهای کلان آموزش و پرورش کار می گیره
      اسمش محمد اسدی اهل ساری اگر به پستتون خورد مراقب باشید گول حرفاشو نخوربد

  2. بیایید بطور ویژه برای مدرسه این بچه ها فکری بکنیم. معلومه خیلی علاقه به تحصیل دارند. شاید یکی از نخبه های آینده از این همین بچه ها باشه.
    ما برای کمک حاضریم. بسم الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا