خبر ویژه

مخالفت مجلس با بازگشایی مدارس در مهرماه

با اینکه پیش از حاجی میرزایی- وزیر آموزش و پرورش کشورمان از نهایی شدن بازگشایی مدارس در مهرماه خبر داده بود، حالا گمانه هایی مبنی بر تجدید نظر در این باره شنیده می شود.

مدرسه آنلاین- بر اساس اخبار و اطلاعاتی که امروز روزی خروجی رسانه ها رفت، از قرار معلوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با بازگشایی مدارس در مهرماه مخالف هستند.

بر اساس این خبر سید جلیل میرمحمدی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون بهداشت و درمان برای جمع‌بندی و ارائه نظرات کارشناسی به ستاد ملی مدیریت کرونا برای مهار موج پنجم بیماری کرونا، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته که در پی دستور رئیس مجلس تشکیل شد، با حضور میهمانانی از وزارت بهداشت، هلال احمر، دستگاه‌های امنیتی، دانشگاه‌های علم پزشکی و نیروهای مسلح، نقطه نظرات کارشناسی در خصوص راهکارهای مقابله با موج پنجم کرونا و مهار این بیماری دریافت شد و در جلسه امروز با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان، این راهکارها و نقطه نظرات جمع‌بندی شد.

میرمحمدی همچنین خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در خصوص بازگشایی مدارس معتقدند که باید تجدیدنظر صورت گیرد و بهتر است تا زمان پوشش صد درصدی واکسیناسیون این اقدام به تاخیر بیفتد؛ همچنین تسریع در واکسیناسیون با استفاده از تولیدات داخلی و واکسن‌های وارداتی مورد اعتماد و نیز بهره‌گیری از توانمندی‌های طب سنتی اسلامی، از دیگر راهکارهای جمع‌بندی شده در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان بود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان اظهار داشت: راهکارهای جمع‌بندی شده امروز در قالب نامه کمیسیون به رئیس مجلس ارائه شد تا از سوی ایشان به رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال شود.

گفتنی است، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس دو روز پیش در نامه‌ای به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دستور تشکیل جلسه فوری این کمیسیون طی ۴۸ ساعت و بررسی راهکارهای مقابله با موج پنجم کرونا و ارائه این راهکارها به ستاد ملی مبارزه با کرونا را داد.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا