چیستانکیست؟

محمود شهریاری کیست؟

بیوگرافی محمود شهریاری

محمود شهریاری متولد ۲ دی۱۳۳۷ در بیجار، استان کردستان و مجری تلویزیونی است.

مدرسه آنلاین- او سابقهٔ مجری‌گری در برنامه های مختلف تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به‌همراه کاظم احمدزاده دارد.

وی همچنین برنامهٔ زنده‌رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده‌است. از دیگر کارهای او به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به‌عنوان افتخاری و کار در رادیو می‌توان اشاره کرد. او در برنامهٔ تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» شبکه دو به‌عنوان مجری مشغول فعالیت بوده‌است. وی همواره به دلایل مختلفی در طول کار در تلویزیون ممنوع التصویر بوده و در حال حاضر ممنوع التصویر می باشد.

او در بیانیه‌ای در سال ۲۰۱۹درصفحه مجازی خود در اینستاگرام اعلام کرد که برنامه ماه عسل از احساسات مخاطبان سوءاستفاده می‌کند همچنین اضافه کرد تلویزیون در حال فاصله گرفتن از مردم است.

او گفت فضای مجازی برای هر کسی حکم یک تلویزیون را پیدا کرده‌است.او در فضای مجازی به دلیل مشکلات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی کشور همواره از عملکرد دولت ایران انتقاد کرده است.

او در اسفند ماه ۱۳۹۸ از وزارت بهداشت به دلیل اعلام دیر هنگام ورود کرونا و عدم مقابله با ویروس کرونا به دلیل شرایط سیاسی ایران (برگزاری انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن) و نبستن خطوط هوایی چین اعتراض کرد که سرانجام در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹توسط نیرو های امنیتی و اطلاعاتی وزارت اطلاعات دستگیر و تا مدتها بازداشت شد .

بازداشت ها

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران او را به دلیل انتشار اخبار ویروس کرونا در ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ دستگیر کردند. وی با انتشار ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد حکومت ایران به ویژه در مقابله با شیوع کرونا انتقاد کرده بود.

محمود شهریاری همزمان با اعتراضات منجر به اغتشاش در ماجرای مرگ مهسا امینی در ۶ مهر ۱۴۰۱ به دلیل آنچه «هم‌صدایی با دشمن» خوانده می‌شود، بازداشت شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا