شعر و داستانکتابخانه

مارتی پنتس: باز نشود، برای کودکان منتشر شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «مارتی پنتس: باز نشود» اثر مارک پاریسی در حوزۀ داستان کودک منتشر شده است. این کتاب را هدا توکلی ترجمه کرده و نشر هفت و نیم در ۲7۶ صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «هر هنرمند بزرگی قیافۀ مخصوصی دارد:

سالوادور دالی ٫ سبیل‌های مسخره

ونسان ون گوگ ٫ گوش بریده

اما تنها یک هنرمند، آن قدر بزرگ هست که دنیا را نجات بدهد!

مارتی پنتس

مارتی پنتس توی بد هچلی افتاده! از یک طرف با یک قلچماق توی محل درگیر شده و از طرف دیگر باید جلوی معلمش را بگیرد که می‌خواهد دنیا را نابود کند. آخر می‌دانید معلمش یک آدم فضایی نابکار از آب درآمده! باز جای شکرش باقی است که دوستش پارکر دم دستش است و به او مشاوره می‌دهد. فقط مشکل اینجاست که هیچکس حرف مارتی را باور نمی‌کند.»

مارک پاریسی (متولد 1961) خالق یک مجموعه کمیک Off the Mark است که در سال 1987 آغاز شد و اکنون در 100 روزنامه و همچنین در کارت‌های تبریک، تی شرت‌ها و موارد دیگر ظاهر می شود. آثار پاریسی متاثر از چارلز شولز، گری لارسون و مجله MAD است.

کتاب «مارتی پنتس: باز نشود» را می‌توانید از انتشارات هفت و نیم تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا