چند رسانه ایخبر ویژه

فیلم حمله گرگ گرسنه به خانم معلم خلخالی

بر اساس اخبار واصله  روز شنبه مورخ 10 اردیبهشت خبری در رسانه ها منتشر شد ناظر بر اینکه گرگی گرسنه به یک خانم معلم خلخالی حمله کرده و او را از ناحیه دست و پا و صورت مجروح کرده است.

مدرسه آنلاین-خانم معلمی که در مسیر رسیدن به کلاس درس مورد حمله گرگ قرار گرفته بود درباره روز حادثه اظهار داشت: ‌مثل هر روز در مسیر رسیدن به محل کارم بودم که ‌گرگی از داخل یک کوچه سمت من دوید.

وی با توصیف لحظه حمله گرگ به سمتش افزود: خیلی وحشت زده بودم و از ناحیه دست و پا و صورت دچار جراحت شدم. چند بار زمین خوردم و بالاخره با کمک اهالی که گرگ را فراری دادند توانستم نجات پیدا کنم.

این معلم خلخالی با بیان اینکه خداوند را بسیار شاکرم که توانستیم از دست این گرگ فرار کنم، تصریح کرد: ‌در تمام بدنم آثار زخم به جا مانده و ترس و وحشت حمله حیوان هم صدمه روحی و روانی به همراه داشته است.‌

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. اینها گرگ نیستند. گرگاس هستند. اصل جفتگیری سگ و گرگ. متاسفانه از بس به سگها غذا میدن، زیاد شدن و با گرگها جفتگیری میکنن.

    1. بله. چون گرگ معمولی را دیده ایم و در مواجهه با آن قرار گرفتیم و حمله ای ندیده ایم. ایجاد مشکل هم از بازارهای خرید و فروش حیوانات است که نزدیک شهرها قرار دارد. روستاییان حیوانات خود را آنجا می فروشند و می روند و سگانشان باقی می مانند و در کوچه های شهر ها ولگردی می کند و تعداد شان زیاد می شود. اگر این بازارها به جای شهرها نزدیک روستا ها باشد این مشکل پیش نمی آید. باز هم به بی کفایتی مسئولین مربوطه بر می گردد.

  2. سلام. در این مملکت معلم مگر شخصیت و امنیت دارد ، بمیرد هم مهم نیست چون جان رعیت مهم نیست. اگر معلم وضع مالی مناسب داشته باشد ، با ماشین می رفت سر کار نه پیاده که مورد حمله حیوانات قرار گیرد. تقصیر خود معلمان هم هست که هر ظلمی از بالایی ها می رسد ، از بازگشایی بدون آمادگی و شرایط کرونایی گرفته تا پذیر ش مشکلات فقر و معیشت و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا