بدون دسته بندی

فراخوان دومین مهرواره طنز با عنوان: «یک وعده لبخند»

فراخوان دومین مهرواره‌ سراسری «طنز» با عنوان «یک وعده لبخند» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیریت کانون استان اردبیل، در بخش‌های ادبی و هنری منتشر شد.

مدرسه آنلاین- مهرواره طنز «یک وعده لبخند» با موضوع: «آزاد» در سه بخش: «شعر»، «داستان کوتاه» و «عکاسی»، برای سه گروه سنی: نونگاه (۱۴-۱۲سال)، نوجوان (۱۷-۱۵سال) و بزرگسال(۲۲-۱۸سال) برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا روز ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۱در لینک -یک-وعده-لبخند به نشانی: ardabil.kpf.ir بارگذاری کنند.

بر اساس این گزارش، این مهرواره ادبی و هنری ضمن توجه به ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، تشویق کودکان و نوجوانان به ‌دقت در اتفاق‌های محیط پیرامون و پرورش تفکر انتقادی، در نظر دارد کودکان و نوجوانان را با گونه‌های مختلف طنز آشنا کند.

در این راستا، علاقه‌مندان می توانند برای حضور در این مهرواره و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶- داخلی ۲۲۸و۲۳۴تماس بگیرند.

شایان ذکر است؛ نخستین دوره این رویداد ادبی و هنری در بهمن سال ۱۳۹۹با مشارکت ۲۵استان برگزار و در مجموع ۵۳۰اثر در بخش‌های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال شد.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا