خبر ویژه

عواقب کلاس های حضوری به دوش ستاد کرونا افتاد

آیا مدارس بخاطر اومیکرون تعطیل می شود؟

با اینکه پس از واکسیناسیون حداکثری، حجم نگرانی ها بخاطر شیوع ویروس کرونا کاهش یافت و آرام آرام فضا برای بازگشایی مدارس فراهم شد، اما دوباره و بخاطر شیوع اومیکرون این نگرانی ها افزایش یافته است.

مدرسه آنلاین- هنوز مدارس به صورت کامل حضوری نشده و کلاس ها به صورت کامل حضوری برگزار نشده است، دوباره گمانه و تحلیل هایی مبنی بر ضرورت تعطیلی مدارس شنیده می شود.

تحلیل هایی که بخاطر شیوع ویروس کرونا در قالب جدید اومیکرون مطرح می شود و نیز نگرانی ها را بابت تضمین سلامت شهروندان افزایش داده است.

در همین رابطه رضوان حکیم‌زاده- معاون ابتدایی وزارت آموزش و پروش امروز(هشتم دی) در جمع خبرنگاران در کرمانشاه با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است، اظهار کرد: تا زمانی که ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در مورد نحوه فعالیت مدارس نگیرد، آموزش حضوری مدارس تداوم پیدا خواهد کرد.

حکیم زاده ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده، در پی پررنگ تر کردن حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

 معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بعد از بازگشایی مدارس مشکل خاصی از حیث شیوع بیماری کرونا نداشته ایم، گفت: آموزش تلفیقی در شرایط کرونایی می تواند در بالا بردن یادگیری دانش آموزان تاثیرگذار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا