خبر ویژه

زلزله در ارکان مدیریتی آموزش و پرورش؛ آیا وزیر عزل می شود؟

به دنبال عدم پرداخت کامل حقوق معلمان آموزش و پرورش در اسفندماه که حواشی فراوانی به همراه داشت، حالا خبرهای متفاوتی از این وزارتخانه به گوش می رسد.

مدرسه آنلاین- پس از ارائه گزارش معاون اول رئیس جمهور مبنی بر قصور آموزش و پرورش در عدم پرداخت کامل حقوق معلمان و دستور قاطع رئیس جمهور مبنی بر برخورد قاطع با خاطیان حالا برخی منابع از تغییرات گسترده مدیریتی در این وزارتخانه می گویند.

به طور مشخص گفته می شود بنابه دستور اقای رئیس جمهور برای برخورد با مقصرین پرداخت حقوق فرهنگیان؛
‏ مدیرکل دفتر وزارتی: حجت‌الله الماسی؛
‏ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع: صادق ستاری‌فرد؛
‏وچندنفر دیگه از مسئولین حوزه مالی به دستان وزیر آموزش و پرورش از مقام و منزلت خود عزل شدند!

همچنین برخی منابع از عزل و یا استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در ساعات آتی خبر می دهند.

پیگیری های مدرسه آنلاین تا این لحظه نشان می دهد خبر عزل و یا استعفای وزیر در حد شایعه است و صحت ندارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ببینید این رخداد یا ترک فعل بوده و سهوی است و یا عمدی . حالت اول بعید است چون عمل سهوی زمانی رخ می دهد که جدید و کم سابقه و همراه با کم تجربگی باشد . نمی شود به عده ی زیاد بهمن مثلا ده میلیون بدهند و اسفند بشود شش میلیون . خب خودشان باید می فهمیدند که یک جای کار می لنگد . پرداخت حقوق امری عادی و مکرر است پس احتمالا عمدی بوده ( البته باز هم الله اعلم ) . در هر حالت اگر قصور عمدی بوده با یک عزل ساده نباید ماجرا مختومه شود و باید دادستانی و … بیایند وسط اما اگر سهوی بوده افردا دخیل باید مادام العمر از پست های میدیریتی دور نگه داشته شوند . . و سخن دوم . چرا اغلب ما این حس را داریم که در حال قربانی کردن ضعیفترین حلقه ی این زنجیر بی کفایتی هستند ؟ و نکته سوم . اگر واقعا اینگونه است که معاون اول گفته چرا وزیر خودش استفعا نمی دهد . اینگونه هم بار گناهش کم می شود هم اعتماد سلب شده ی مردم اندکی ترمیم و اگر هم شیطنتی وجود دارد مبنی بر مقصر نمایی ضعیفترین حلقه ی این زنجیر ، اینگونه تشت رسوای ها از بام خواهد افتاد . اینکه جناب وزیر حال چه به جهت اعتراض به سخنان معاون اول و چه به جهت شرمندگی از بی کفایتی زیر دستان استعفا نمی دهد ، در عجبم . این سنت میخکوب شدن به صندلی ریاست تا چه زمانی قرار است در ایران وجود داشته باشد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا