خبر ویژه

حل مشکل رتبه بندی معلمان با تکذیب یک نامه!

 پس از تصویب طرح رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی و ارسال آن برای شورای نگهبان برای تصویب نهایی و تبدیل شدن به قانون، حالا اما و اگرهای فراوانی پیرامون زمان و امکان اجرایی شدن این مصوبه مطرح می شود.

مدرسه آنلاین- در تازه ترین اما و اگرهای مطرح شده پیرامون طرح رتبه بندی معلمان یک نامه جعلی در فضای مجازی منتشر شده است که مضمون کلی آن مخالفت دولت با مصوبه اخیر مجلس بخاطر مشکلات موجود بابت تأمین منابع این مصوبه است.

نکته مهمی که باید در مورد این نامه جعلی مورد اشاره قرار داد این است که این نامه به صورتی کاملاً مبتدیانه جعل شده و نه تنها متن نامه مرتب سازی نشده است بلکه شماره نامه با یکی از نامه های معاون اول دولت مشابهت دقیق دارد!

با این وجود همین نامه جعلی بازخوردهای فراوانی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها داشت و کار به جایی رسید که آقای بهادری جهرمی- سخنگوی دولت را ناگزیر به واکنش در این باره کرد.

سخنگوی دولت در واکنش به این نامه و در توئیتر نوشت:«نامه منتشر شده در خصوص مخالفت با طرح رتبه‌بندی معلمان جعلی است»

پس  از انتشار این توئیت اکثر رسانه ها با انعکاس واکنش سخنگوی دولت تلاش کردند تا به ابهام ایجاد شده پاسخ دهند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران در همان توئیتر و در پاسخ به کامنت آقای سخنگو، از دولت خواسته اند حالا که این نامه مخالفت را جعلی و فاقد اعتبار می دانند، پس نامه موافقت و دارای اعتبار خودشان را آشکارا در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند.

در واقع اینجا مسولان دولت و به ویژه سخنگوی دولت با تصور اینکه تنها با یک تکذیب مشکل را حل می کنند، اقدام به انتشار یک توئیت کوتاه کردند ولی همین توئیت و واکنش نیز بهانه ای تازه برای تشدید ابهام ها شده است.

ابهامی مهمی که به نظر می رسد تنها راه پاسخ گویی به آن نه تکذیب یک نامه جعلی مبتدیانه بلکه انتشار موضع و نامه رسمی دولت در این باره است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دولت و سازمان برنامه و بودجه در حق معلمان ظلم كردند دولت مجلس شوراى نگهبان و…..دست به دست هم داده اند تا با تبانى پشت پرده رتبه بندى معلمان را اجرا نكنند. تا عراق و اعراب و لبنان مانده كه معلم و دانش آموز و …سهمى از بودجه ندارند چراغى كه به خانه رواست به مسجد حرام است معلمان ديگر به شما رأى نخواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا