خبر ویژه

حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شد؛ انتقادات ادامه دارد!

پس از کش و قوس های فراوان ساعاتی پیش خبر رسید که در پی دستور صریح آیت الله رئیسی – رئیس جمهور و پیگیری های آقای مخبر- معاون اول رئیس جمهور بالاخره حقوق معوق دبیران آموزش و پرورش پرداخت شد.

مدرسه آنلاین- به نقل از میزان-سرپرست بانک‌ ملی اعلام کرد: باقیمانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، به دستور رئیس جمهور محترم و پیگیری مخبر با همکاری بانک مرکزی پرداخت شد.

گفتنی است که ساعاتی پیش در پی اشکالات ایجاد شده در پرداخت حقوق معلمان، رئیس‌جمهور به معاون اول دستور داد در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شود و ضمن بررسی علل بروز مساله، برای رفع مشکل پرداخت در چارچوب قانون، و همچنین برخورد با قصور و تقصیرهای احتمالی مدیریتی، تصمیم‌گیری و نتیجه گزارش شود.

با این وجود پیرامون منبع واریز این حقوق و نیز تأخیر به وجود آمده همچنان انتقادات فراوانی از سوی دبیران آموزش و پرورش و برخی فعالان رسانه ای مطرح می شود.

به طور مثال یکی از کاربران فضای مجازی با بیان اینکه حقوق های واریزی از بودجه دولت دارای کلمه «پایا» هستند نسبت به منبع واریز دو بخش حقوق واریزی ظرف دیروز و امروز تشکیک کرده و مدعی شده است که سازمان برنامه و بودجه این پول را تأمین نکرده است.

کاربر دیگری نیز با بیان بی کفایتی وزارتخانه و انتقاد از سکوت رئیس جمهور در این باره نسبت به چرایی با تأخیر حقوق معلمان انتقادات کرده است.

باید دید این انتقادات و اتفاق پیش آمده در روزهای آینده با چه پیامدهایی رو به رو خواهد شد؟ آیا نمایندگان مجلس که اتفاقاً در سال انتخابات هستند و به حمایت ویژه معلم ها نیاز دارند در این باره ورود اثر گذار خواهند کرد یا خیر؟

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. دروغ می گن نصفه نیمه پرداخت کردن خدا ازشون نگذره ما هم زندگی داریم زن و بچه داریم خدا همین جوری که ما را جلوی زن و بچه شرمنده کردید جلوی خدا و خلق خدا هم در این دنیا و هم در اون دنیا شرمنده تون کنه.

  2. بقول فسایی ها ، دزد حاضر ، بز هم حاضر ، دیگه این همه جلسه!!!! بقولی دیگه آفتابه و لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی…
    خب میزان مطالبات مشخص ، می‌دهید یا خیر ؟
    دیگه چرا کشششششش میدید؟

    مظلوم تر از فرهنگی پیدا نکردید؟ بقول امام بترسید از روزی که همین فرهنگیان و دانش آموزانشان یک یوم الله دیگری بپا کنند…. پس بیش از این روی اعصاب فرهنگیان نروید… اگه میخواهید مردی خودتان را ثابت کنید به خوراک و پوشاک اعضای خانواده بپردازید …. با کتک زدن زن و فرزند ، مردی هیچ مردی ثابت نشده و نخواهد شد….

    این طلب حداقل حق فرهنگیان هست. پس بیش از این بار گناهان خودتان را سنگین نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا