چند رسانه ایسرگرمی

توقف تعمیر یک مدرسه بخاطر جوجه‌های پشت بام

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی و در پی تصمیم مسئولان یکی از مدارس کشور ترکیه برای تعمیر و بازسازی مدرسه، یک اتفاق جالب آنها را از تعمیر مدرسه برای مدتی منصرف کرد.

مدرسه آنلاین- ‏هم‌زمان با پایان سال تحصیلی و آغاز دوره تعمیر و تجهیز مدارس در ترکیه،‌ مدیر یک مدرسه کوچک در منطقه دوغان‌شهیر به اداره ملی آموزش اعلام کرد که وقتی کارگران برای تعمیر بام مدرسه اقدام کرده‌اند، با تعداد زیادی لانه پرنده و جوجه‌های تازه از تخم درآمده مواجه شده‌اند.

بر اساس همین خبر مسئولان این مدرسه در پی رخداد مورد اشاره از ادامه فرایند تعمیر مدرسه تا بزرگ شدن جوجه ها و پرواز کردنشان منصرف شدند.

گفتنی است، دوغان شهیر در استان ملطیه در غرب فرات و در زمینی هموار در کوه‌پایه‌های توروس قرار گرفته‌است و هوای این منطقه بسیار سرد است.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. احسنت به آنانی که بخاطراحترام به پرندگان وجوجه هایشان ازتعمیرساختمان منصرف شدند.

  2. تفاوت از زمین تا آسمان است – عده ای شیطان صفت هزاران جوجه مرغ را زنده بگور کرده و یا آتش میزنند و یک عده انسان فرشته خو هم هستند که به خاطر جوجه ها دست از کار میکشند

  3. سلام
    واقعا کار درستی انجام دادن .
    حیوانات بی زبان ترین مخلوقات خدای مهربان هستن که ما باید با عقلانیت باهاشون رفتار کنیم .
    کشور ترکیه درباره حیوانات اهلی خیابانی هم اقدامات خوبی انجام داده که میشه ازشون الگو گرفت . مثلا سگ ها واکسینه و عقیم شده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا