چند رسانه ایسرگرمی

تصاویری غم انگیز از مدرسه ملیکا؛ دانش آموز آبادانی

ملیکا صالحیان پور یکی از 5 دانش آموزی بود که در حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان مترو پل جان خود را از دست داد.

مدرسه آنلاین-  بر اساس آنچه که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است، تصاویری تلخ از مدرسه این دانش آموز تازه درگذشته وجود دارد که غم انگیز است و حکایت از گریه های بی امان و ناراحتی همکلاسی هایش دارد.

در ادامه می توانید این کلیپ را مشاهده کنید، البته با این توضیح که سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از جان باختن ۵ دانش آموز در ساختمان متروپل خبر داد. ملیکا و میترا صالحیان پور و مسیح صادقی از خرمهشر و آرین و حمیدرضا جلیلیان از آبادان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

روایت غم انگیز در مورد قربانی شدن میترا و ملیکا صالحیان پور

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. آقای عبدالباقی و الباقی دزدان،، دنیا دار مکافات است، شبانه روز منتظر غضب نابهنگام خداوند متعال باشید………

    1. این حادثه نمادی از فساد، ستم، دروغ، تباهی گسترده در بخشهایی از مدیریت جامعه است. با آرزوی اصلاح رفتار و گفتار و کردار مردم و مسئولان.

      1. بخش هایی از جامعه؟ بیا پایین عمو که سر تا پا جامعه‌مون قهوه‌ای شده و با سلام … گولتون زدن کورتون کردن

  2. خدالعنت کنه کسایی روکه باعث داغدارشدن مردم آبادان وهمه ملت شدن حق زندگی کردن وازجوونای مردم گرفتن الهی به نفرین ملائکه گرفتاربشن

  3. نگاه کنید این کشور دوست داشتنیمان به دست چه افرادی افتاده واز هر طریقی که شده تیغ.خون آلودشان را دست گرفته وبه جان این کشور ومردم مهربانش افتاده ومیبرند وبه چوب حراج زده اند بدون هیچ ترس و واهمه ای¡؟چه کسی باید به فریاد مردم وکشورمون باید برسه ؟فقط دعا کنیم ،.که وعده ی حق نزدیکه تا که منجی عالم بشریت بیاییدو ریشه وطن فروشهاراخشک کنه وبرداره 😭🙏✌امین یارب العالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا