خبر ویژه

انتظار برای تعطیل شدن دانش آموزان از زندان اوین!

در فضای مجازی و همزمان با اعتراضات منجر به اغتشاش اخیر، کلیپ هایی پیرامون دانش آموزان و والدین ایشان منتشر می شود که حاوی تصاویر و پیام های نگران کننده ای است.

مدرسه آنلاین- از جمله این کلیپ و تصاویر می توان به آن دسته اشاره کرد از حوالی زندان اوین منتشر می شود و نشان می دهد که جمعی از والدین در اطراف این زندان در انتظار آزادی دانش آموزان خود هستند.

این والدین در حالی نگران و در انتظار آزادی فرزندان خود هستند که باید پشت در مدرسه در انتظار تعطیلی آنها از مدرسه باشند.

دانش آموزانی که بر اساس اطلاعات رسمی در اغتشاشات میدانی اخیر حاضر شده و بعضاً توسط پلیس و نیروهای امنیتی بازداشت شده اند و اکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخص مقام عالی وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیر آزادی آنها هستند.

در همین باره روز گذشته حاجی پور، نماینده مردم آمل و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به رسانه ها گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش پس از ارائه گزارش از سوی وزرا در مورد نحوه آماده سازی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای برگزاری حضوری کلاس های درس در شرایط فعلی بر رفع کمبودها و نقایص در دانشگاه ها و مدارس به ویژه با توجه به اتفاقات اخیر کشور تاکید شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در این جلسه در خصوص بحث آزادی دانشجویان و دانش آموزانی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شده اند صحبت شد که با هماهنگی هایی که از طریق دادستان کل کشور صورت گرفته، اقدام شده و هر چه سریع تر این دانشجویان و دانش آموزان آزاد شوند تا بر سر کلاس های درسشان بازگردند و فضا به سمت آرامش حرکت  کند.

حاجی پور اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشجویان جوان هستند و تحت تاثیر شبکه های معاند خارجی قرار می گیرند این موضوعات مطرح شد تا به سمت آرامش جامعه حرکت کنیم.

همچنین پیشتر احمد امیرآبادی فراهانی- نماینده مردم قم در رابطه با دانش آموزان بازداشتی به رسانه ملی گفته بود: وقتی از این دانش آموزان می پرسیم که چرا در اغتشاشات حاضر شدید، می گویند تحت تأثیر فراخوان و توئیت های فلان فوتبالیست اسبق قرار گرفتیم.

در چنین شرایطی از مقامات عالی قضایی، امنیتی و دولتی این انتظار می رود که در مورد چنین افرادی با نهایت سعه صدر برخورد کنند و دانش آموزانی که عمدتاً تحت تأثیر فضا و رسانه های معاند قرار گرفتند را به دامان نگران خانواده هایشان بازگردانند، همچنین از والدین نیز این انتظار می رود که با مراقبت از فرزندان خود و افزایش سطح آگاهی آنها اجازه ندهند فرزندان دلبند آنها بدون تحلیل و برداشت شخصی صرفاً تحت تأثیر چند سلبریتی و رسانه معاند در چنین شرایطی وارد و گرفتار شوند.

نوشته های مشابه

‫37 دیدگاه ها

  1. شلاق(حداقل 200 ضربه تگری) + جریمه سنگین (حداقل نصف سرمایه زندگی اولیاء از 5 میلیارد به بالا باشه) بعدش آزادشون کنن

    1. درود بر شرفت..‌
      کاش یکی میومد هزار تا نارنجک مینداخت بین اغتشاشگرا تیکه تیکه میشدن دلم خنک میشد
      دیگه حوصلمو سر بردن

      1. واقعا حوصلمون سر رفت
        برید پی کار و زندگیتون
        اون ور آبی ها اگه دلسوز شما بودن ،خودشون میومدن اعتراض میکردن ،نه اینکه مردم رو بندازن جلو

      2. بلهداز دانش اموزان می پرسند چرا اعتراض دارین میگویند چون فوتبالیست اسبق تیم ملی بهمون گفته که به وضع فعلی جامعه اعتراض داریم. 👌

    2. دقیقا درسته
      هزینه تخریب اموال رو باید از همشون بگیرن
      اون موقع که تو خیابونا در حال اغتشاش بودن پدر و مادرشون کجا بودن که الان اومدن جلو در زندان !؟!

    3. بلهداز دانش اموزان می پرسند چرا اعتراض دارین میگویند چون فوتبالیست اسبق تیم ملی بهمون گفته که به وضع فعلی جامعه اعتراض داریم. 👌

  2. آقای ریسی. 1سال آمدی چیکار کردی با مردم.. برس به داد مردم. لجبازی بدتر میکنه….الان اون دانش آموزان. که بردن اوین.. خاطره بدی تو ذهن شون میمونه

    1. معلومه ندیدی وقتی به این بچه های نادان و فریب خورده رحم میکنی چجوری خرابکاری میکنن و مال و جان مردم رو تهدید میکنن شما بودی چکار میکردی عزیز؟

  3. دقیقا مساله اعتراض به تبعیض و بی عدالتی و فقر و گرانی و بیکاری و رانت و فساد است بقیه بهانه هستش این اعتراضات نتیجه سالها عدم پاسخگویی هست اما دریغ از گوش شنوا

  4. اصلا اونا بچه بودن گول خوردن، پلیس هم گول خورد که بچه‌های زیر سن قانونی رو فرستاد اوین؟

  5. واقعا چرا مسئولین نمی خوان قبول کنن که مملکت داری شون اشتباه هست باعث به وجود اومدن این اعتراضات خودشون هستن

  6. از الان انتخاب کردن ارازل و اوباش باشند. الانم زنگ بزنن علی کریمی و اینترنشنال بیان آزادشون کنن.

  7. اونا باید پدر مادرشون تضمین بدن ازون غلطا نکنند اینقد اعتراف بگیرن حالشون جابیادحق مردم بیگناه راباید والدین پرداخت کنندتا آزاد بشن

  8. درد مردم اختلاس گرانی .بی عدالتی.حقوق نا برابر رشوه .باج به کشورها.واگذاری مملکت به بی گانه حجاب فقط بهانه است ولجبازی چرا خودتونو به کوچه علی چپ می زنید

    1. این وسط این مطالبات شد خیر برای یه عده که دردشون فقط شده در اوردن روسری.
      میخاید روسری در بیارید ،برید ترکیه

  9. این وسط این مطالبات شد خیر برای یه عده که دردشون فقط شده در اوردن روسری.
    میخاید روسری در بیارید ،برید ترکیه

  10. آخه برای یه چک زدن به همون دانش آموز چه می‌کنید این دیگه چیه
    دست معلم رو بستین جرات نداره بگه بشین سر جات خوب همین میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا