خبر ویژه

اعتراض دولت به خود دولت بخاطر تعطیلی مدارس

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش و عضو کابینه دولت یازدهم طی سخنانی نسبت به آنچه که آلودگی هوا و در نتیجه تعطیلی مدارس عنوان می شود، اعتراض کرده است.

مدرسه آنلاین- یوسف نوری در حاشیه نشست ارائه و نقد الگوی اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، ضمن اعتراض به تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا به رسانه ها گفت: باید برای آلودگی هوا فکری کرد که مدارس تعطیل نشوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری کنند؛ دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند گفت: همه هم به ما اعتراض می‌کنند که چرا مدارس تعطیل است در حالی که ما هم در دوران کرونا و هم این ایام، تابع تصمیم دوستان ذی ربط هستیم که این موارد را اعلام می‌کنند؛ اما ما قلبا ناراحت هستیم.

نوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر امکان برگزاری کلاس‌های جبرانی برای جبران تعطیلی‌ها به دلیل تداوم آلودگی هوا باتوجه به اینکه همه دانش آموزان دسترسی به اینترنت و شاد ندارند اظهار کرد: معلمان ما در دوران کرونا هم با هزینه‌های خودشان زحمت کشیدند و کلاس برگزار کردند و رهبری هم از آن‌ها قدردانی کردند.

وی افزود: اما به طور کلی درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری کنند. دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند. همه هم به ما اعتراض می‌کنند که چرا مدارس تعطیل است. در حالی که ما هم در دوران کرونا و هم این ایام، تابع تصمیم دوستان ذی ربط هستیم و این موارد را اعلام می‌کنند؛ اما ما قلبا ناراحت هستیم.

با این تفاسیر از وزیر آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان و اعضای کابینه دولت سیزدهم باید پرسید به چه کسی اعتراض دارید و از چه کسی درخواست حل مشکل می کنید؟ مگر جز این است که دولت خود شما هستید و مسئول و پاسخگو نیز باید باشید؟

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خدا لعنت کنه همتونو . مردم رو با این تصمیم گیری بیچاره کردید. تابستون برق نداریم.زمستون گاز. آلودگی همیشه داریم و هیچ کس به فکر بچه های بیچاره این کشور نیست. اگه چهار نفر ژاپنی رو تو راس این مملکت داشتیم تا الان همه این مشکلات رو حل کرده بودند. خدا ازتون نگذره که فقط به فکر حقوق و مفت خوری هستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا