جدیدترین اخبار

ابلاغ بخشنامه «احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس»

از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع؛ بخشنامه «احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

مدرسه آنلاین- در راستای اجرای سیاست‌های کلی دیوان عدالت اداری مبنی بر پیشگیری از شکایت کارکنان وزارت آموزش و پرورش با موضوع «احتساب سوابق غیر رسمی و پرداخت حق بیمه مربوطه»، بخشنامه «احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس» از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع؛ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، مسئولان استانی موظفند با در نظرگرفتن موارد ذیل، نسبت به احصاء و اعلام اطلاعات مشمولین اقدام نمایند:

صرفا معلمان حق التدریسی که در بازه زمانی 1 آذر1367 لغایت 1 فروردین1388 به تدریس اشتغال داشته و به استخدام آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مشمول این بخشنامه خواهند بود.

معلمانی که در مدارس غیردولتی اشتغال به کار داشته اند، مشمول این بخشنامه نخواهند بود.

مقتضی است مدیران محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا نیروهای حق­التدریس مشمول این بخشنامه از طریق رسانه‌های جمعی استان نظیر صدا و سیما، روزنامه‌های کثیرالانتشار و… مطلع و فراخوان شوند.

افراد مشمول که متقاضی احتساب سنوات مذکور می‌باشند، باید درخواست کتبی خود را ارائه و سوابق ایشان صرفا طبق جدول پیوست و در قالب فایل اکسل احصا و حداکثر تا تاریخ 13 خرداد 1400 از طریق اتوماسیون اداری به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری ارسال گردد. در ضمن نیروهای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری از نحوه انتقال کسور بین دو صندوق مطلع شوند و با آگاهی کامل درخواست ارایه نمایند.

باتوجه به این که تصمیم­گیری درخصوص نحوه احتساب و پرداخت کسورات قانونی نیروهای مشمول به سازمان تأمین اجتماعی، فقط در مورد افراد معرفی شده توسط استان ها و در قالب فایل اکسل پیوستی، انجام خواهد شد، بنابراین پس از ارسال فایل به سازمان تأمین اجتماعی، اطلاعات، قابل اصلاح و ویرایش نبوده و اطلاع رسانی دقیق و مؤثر موردتأکید است.

این بخشنامه را از اینجا مشاهده نمایید.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا