جدیدترین اخبار

وزیر آموزش و پرورش این ۶ کار را از معلمان خواست

وزیر آموزش و پرورش گفت: از معلمان می‌خواهم ۶ کار را برای دانش‌آموزان انجام بدهند، ایمان به خدا، اعتماد به نفس، عشق به پرچم ایران که نماد وحدت و میراث شهدا است، خردورزی و اندیشیدن را در آنها تقویت کنند و به عزت نفس دانش‌آموزان توجه داشته باشند.

مدرسه آنلاین – رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه زهرا مردانی منطقه 10شهر تهران برگزار شد، گفت: دانش‌آموزان آینده ایران هستند و هر مدرسه‌ای تصویری از آینده ایران است و اگر دانش آموزان شاد و با اعتماد به نفس باشند، آینده ایران درخشان است.

وی افزود: از معلمان می‌خواهم 6 کار را برای دانش‌آموزان انجام بدهند، ایمان به خدا، اعتماد به نفس، عشق به پرچم ایران که نماد وحدت و میراث شهدا است، خردورزی و اندیشیدن را در آنها تقویت کنند و به عزت نفس دانش‌آموزان توجه داشته باشند تا بیاموزند باید در مواقعی نه بگویند، دنیای امروز که پر از آفت است بیشتر از بله گفتن به نه گفتن نیاز دارد.

صحرایی ادامه داد: به تازگی پیکر شهید دوران مقدس پیدا شده است که کتاب درس او در کنارش بوده است و این کتاب امروز در این مراسم است.

وی از معلمان ابتدایی خواست که بازی را از دانش‌آموزان نگیرند و آموزش به آنها همراه بازی باشد تا آنها کل روز را در مدرسه‌ خوشحال باشند همچنین خطاب به خانواده‌ها گفت: شما تربیت‌کننده اصلی هستید و خانواده‌محوری در دوره ابتدایی باید مدنظر باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید با شعار مدرسه‌ قوی ایران قوی آغاز می‌شود و امسال اقدامی را انجام دادیم تا دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در برخی مدارس هر سه سال را با یک معلم طی کنند.

در این مراسم خانواده شهید محمودوند از شهدای دوران دفاع مقدس و آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات سال گذشته حضور داشتند که توسط وزیر آموزش و پرورش تقدیر شدند.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا