شعر و داستانعلمی هنریکتابخانه

آخرین سفر دختر دریانورد برای نوجوانان منتشر شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

رمان «آخرین سفر دختر دریانورد» اثر آلیسون کاندی در حوزۀ داستان علمی تخیلی منتشر شده است. این کتاب را که آرزو مقدس ترجمه کرده، انتشارات پیدایش در 352 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این داستان آمده است: «کتاب «آخرین سفر دختر دریانورد» رمانی نوشته «آلیسون کاندی» است که نخستین بار در سال 2019 انتشار یافت. «پو» کشتی هایی را با زره و تجهیزات مرگبار طراحی کرده تا از کشتی های حفاری طلا در مقابل راهزنان محافظت کند—گروهی که «پو» کینه ای شخصی از آن ها به دل دارد. سال هاست که راهزنان برای دزدیدن طلا به کشتی ها حمله می کنند و اغلب تمام افراد حاضر در کشتی ها را می کشند، از جمله مردی که «پو» عاشقش بوده است. وقتی فرمانده پایگاه، «پو» را به عنوان ناخدا در کشتی تحت فرمان خودش به مأموریت می فرستد، «پو» به تدریج شروع به زیر سوال بردن تمام چیزهایی می کند که قبلا در پایگاه درباره راهزنان شنیده بود. او که نمی داند به چه کسی اعتماد داشته باشد، باید یاد بگیرد که چگونه خدمه اش را رهبری کند و از خطرات دور نگه دارد. «پو» با تمام هوش و توان خود می جنگد تا در مقابل تهدیدها از کشتی اش محافظت کند.»

آلیسون کاندی، نویسندۀ آمریکایی داستان های نوجوان است. کاندی در یوتا به دنیا آمد و پس از گذراندن تحصیلات اولیه برای تحصیل در رشتۀ تدریس زبان انگلیسی به دانشگاه بریگام رفت. او در سال 2017 در رشتۀ هنرهای زیبا از کالج ورمونت فارغ التحصیل شد.

کتاب «آخرین سفر دختر دریانورد» را می توانید از نشر پیدایش تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا