خبر ویژه

آب پاکی وزیر بهداشت روی دست وزیر آموزش و پرورش؛ مدارس پاییز حضوری نمی شود

مدتی پیش بود که محسن حاجی میرزایی- وزیر آموزش و پرورش کشورمان وعده داد با انجام واکسیناسیون معلمان سراسر کشور شرایط را برای حضوری شدن مدارس در سال جدید تحصیلی فراهم کند؛ وعده ای که حالا وزیر بهداشت کشورمان یعنی سعید نمکی آن را عملیاتی نمی داند.

مدرسه آنلاین- یکشنبه 6 تیر 1400، وزیر آموزش و پرورش کشورمان در آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی برای نشاط، شادابی و امید آفرینی در بین دانش آموزان به رسانه ها گفت: سال تحصیلی سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و داریم آماده می‌شویم که وارد یک سال تحصیلی کاملا متفاوتی شویم گفت: معلمان بعد از ماه‌ها ارتباط متفاوتی با دانش آموزان دارند. دانش آموزان را نیز بعد از ماه‌ها دوری از مدرسه می‌خواهیم دوباره مهرماه به مدرسه بیاوریم.

سخنانی که بسیاری را امیدوار کرد تا در سال جدید تحصیلی مدارس حضوری شوند.

اما حالا در روز جمعه برابر با 25 تیرماه سعید نمکی وزیر بهداشت در این رابطه به رسانه ها گفت: بازگشایی مدارس اکنون قابل پیش بینی نیست، امیدواریم بتوانیم با واکسیناسیون معلمان به عنوان یک گروه آسیب پذیر و رعایت پروتکل‌ها بتوانیم مدارس را بازنگه داریم، امیدواریم.

این سخنان به نوعی نا امیدانه مطرح شد تا نشان دهد که سخنان وزیر آموزش و پرورش چندان معتبر و مستند نبوده است و در واقع وزیر بهداشت و درمان وعده وزیر آموزش و پرورش را تکذیب کرده است.

واقعیتی که تعبیر دیگر ما از آن این است که سعید نمکی آب پاکی را در این رابطه روی دست محسن حاجی میرزایی ریخته است و قرار نیست در سال تحصیلی جدید شاهد حضوری شدن مدارس باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا