شعر و داستانکتابخانه

کیلمنی باغ میوه در بازار نشر

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «کیلمنی باغ میوه» اثر ال ام مونتگمری در حوزۀ ادبیات داستانی منتشر شد. این کتاب را ماندانا قدیانی ترجمه کرده و انتشارات مهراندیش در 156 صفحه منتشر کرده است.

در خلاصۀ این اثر آمده است: «داستان کیلمنی باغ میوه دربارۀ مرد جوانی به نام اریک مارشال است که برای تدریس به مدرسه ای در جزیره پرنس ادوارد می رود و با ،کیلمنی دختری که حرف نمی زند اما همه چیز را می شنود آشنا می شود چند بار به دیدنش می رود و کم کم به او دل می بندد. پیشنهاد ازدواج که به او می دهد، دخترک رد می کند؛ هر چند او هم دوستش دارد اما به رغم اعتراضات اریک که اصلا اهمیتی ندارند کیلمنی گمان می کند که اگر باهم ازدواج کنند او مانعی در زندگی این مرد جوان خواهد بود. در این حین دیوید یکی از دوستان خوب اریک که پزشک معروف حلق و حنجره است برای دیدنش به جزیره می آید. کیلمنی را معاینه می کند و می گوید که هیچ چیز درمانش نمی کند مگر اینکه نیاز روانی شدیدی به حرف زدن پیدا کند …»


کتاب «کیلمنی باغ میوه» را می‌توانید از فیدیبو تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا