شعر و داستانکتابخانه

محله‌ی خرگوش‌ها وارد بازار کتاب کودک شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «محله‌ی خرگوش‌ها» اثر محمود برآبادی در حوزۀ داستان کودک منتشر شد. این کتاب را نشر سروش در 78 صفحه منتشر کرده است.

در خلاصۀ این داستان آمده است: «خرگوش‌ها در جزیرۀ کوچکشان زندگی راحتی دارند. بچه‌ها شادند و بازی می‌کنند، اما یک روز سرو کله یک حیوان ترسناک در جزیره پیدا می‌شود و زندگی آرام محله خرگوش‌ها را به‌هم می‌زند … .»

محمود برآبادی  نویسندۀ ایرانی عرصهٔ ادبیات کودک و نوجوان است. او نویسندگی را با تنظیم روزنامه دیواری برای  مدارس و نوشتن داستان‌هایی تازه دنبال کرد. برآبادی عضو هیئت‌مدیرهٔ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و تاکنون رئیس و نایب‌رئیس این انجمن نیز بوده‌است. انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که از سال ۱۳۷۸ تشکیل شده، نهادی صنفی و غیردولتی است که نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان، شاعران و روزنامه‌نگاران حوزهٔ کودک و نوجوان در آن گرد آمده‌اند. این انجمن شامل پنج کمیتهٔ آموزش و پژوهش، رفاهی، حقوقی، فرهنگی و روابط عمومی است. وی در تابستان ۱۳۹۰ رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شد.
 
کتاب «محله‌ی خرگوش‌ها » را می‌توانید ازطاقچه تهیه کنید.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا