شعر و داستانکتابخانه

خلیفه ای که لک لک شد به بازار کتاب کودک رسید

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «خلیفه‌ای که لک لک شد» را محمدرضا جعفری ترجمه کرده و انتشارات فرهنگ نشر نو در  32 صفحه منتشر کرده است. این کتاب در حوزۀ داستان کودک منتشر شده است.

در معرفی کتاب آمده است: «دوره‌گردی دارویی به خلیفه می‌دهد که اگر بو کند و کلمۀ رمز «موتابور» را بگوید به شکل هر جانوری که دلش بخواهد در می‌آید به شرط آنکه نخندد؛ و گرنه دیگر به شکل آدم بر نمی‌گردد. خلیفه و وزیرش دستور دوره‌گرد را انجام می‌دهند، اما در میانۀ کار می‌خندند و کلمۀ رمز را از یاد می‌برند.

به خرابه‌ای می‌روند و در آنجا جغدی را می‌بینند که او نیز جادو شده است. جغد از آنها می‌خواهد که یکیشان با او ازدواج کند تا به آنها کمک کند. خلیفه به او قول ازدواج می‌دهد. سپس جادوگری به خرابه می‌آید و کلمۀ رمز را می‌گوید. هر سۀ آنها نجات می‌یابند و جغد نیز به شکل دختری زیبا در می‌آید.»

کتاب «خلیفه‌ای که لک لک شد» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا