تغذیهمامان بابا

با این نوشیدنی جذاب، کافی شاپو به خونت ببر

یکی از نوشیدنی های جذاب در کافی شاپ ها آیس کافی است. این نوشیدنی به خصوص در روزهای گرم تابستان طرفداران خاص خود را دارد.

مدرسه آنلاین- آیس کافی جزء نوشیدنی های خنک تابستانی است که موجب رفع خستگی می شود حال اگر این نوشیدنی جذاب را بتوان در خانه تهیه کرد به مراتب لذت بخش تر خواهد بود. برای تهیه انواع آیس کافی با ما همراه باشید.

آیس کافی معمولی

طرز تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است. قهوه غلیظ را دم کنید. کمی خامه به آن اضافه کنید. نصف قاشق چای‌ خوری شکر یا چند حبه قند در آن حل کنید. یک لیوان بلند را پر از یخ کنید و قهوه را روی آن بریزید.

آیس کافی شکلاتی

قهوه غلیظ دم کنید. تا قهوه‌تان هنوز داغ است چند تکه شکلات در آن حل کنید. یک لیوان بلند را پر از یخ کنید و قهوه شکلاتی را روی آن بریزید. کمی خامه زده‌ شده روی آن اضافه کنید.

آیس کافی با قهوه فوری

برای تهیه آیس کافی با قهوه فوری، ابتدا پودر قهوه فوری را داخل ظرفی می‌ریزیم و مقداری آب جوش به آن اضافه می‌کنیم.
بعد از این که به خوبی هم زدیم، قهوه به دست آمده را در قالب‌های یخ ریخته و می‌گذاریم تا یخ بزند.
حال به سراغ شیر فوم دار می‌رویم. شیر را در دمای ۶۵ درجه سانتی گراد داخل یک ماگ یا لیوانی سر بسته شیشه‌ای ریخته و به خوبی تکان دهید تا کف دار شود.
حال وقت ترکیب شیر فوم دار و قهوه است. قهوه فوری را که در قالب یخ گذاشته بودیم، در آورده و در لیوان می‌ریزیم.
شیر فوم دار را در داخل لیوان و بر روی یخ‌ها می‌ریزیم و برای طعم و رنگی بهتر می‌توانید پودر کاکائو و یا پودر نسکافه به نوشیدنی خود اضافه کنید. برای خوش طعم تر شدن می‌توانید سیروپ نیز به نوشیدنی خود اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا