با خوانندگانخبر ویژه

گلایه‌های یک معلم از حقوق کم؛ یکشنبه 14 شهریور معلمان دوباره تجمع می‌کنند

بر اساس اخبار دریافتی فردا یکشنبه مورخ 14 شهریورماه، بناست تا معلمان سراسر کشور در مقابل ساختمان مجلس و نیز سازمان برنامه و بودجه تجمع اعتراضی برگزار کنند.

مدرسه آنلاین– بر اساس این خبر معلمان سراسر کشور در صدد هستند تا با فرستادن نمایندگان خود به این تجمع نسبت به حقوق کم خود و نیز عدم موافقت دولت سیزدهم با افزایش حقوق ایشان در قالب فوق العاده و نیز رتبه بندی اعتراض کنند.

در همین رابطه یکی از دبیران آموزش و پرورش دلنوشته ای در اختیار ما قرار داده است که در ادامه عیناً مورد اشاره قرار می گیرد:

بی عدالتی واضحی که برای پرداخت حق به معلم وجود دارد تا حدیست که دیگر کارمندان و حتی افراد دیگر آن را باور هم نمیکنند!

که باور میکند دریافتی یک معلم در ماه سه میلیون تومن باشد؟ این هزینه حتی از خط فقر هم پایین تر است، ما معلمین برای معیشت خود گرفتار شدیم، برای تامین اولیه ترین نیازهایمان، برای تامین موارد ابتدایی زندگی مان از قبیل اجاره خانه و گذران زندگی شخصی، چگونه میتوانیم بر شغلمان تمرکز کنیم وقتی برای نیازهای اولیه زندگی مانده ایم؟

حضرت رسول(ص)میفرماید از هر دری که فقر بیاید ایمان می رود و عشق به دیگری بدون ایمان جز توهم عشق نیست.

حتی حقوق ۳میلیونی ما قابل مقایسه با حقوق۱۵میلیونی یک زندانبان هم نیست و همانست که زندانبان بر شغل خود متمرکزتر می ماند تا معلم!

به این فکر میکنم اگر معلمان ما امکان کنار گذاشتن دغدغه های معیشتی را داشتند باز هم احتیاج به اینهمه زندان بود؟

ناعدالتی به این وضوح آنهم برای قشری که آنقدر به توده مردم نزدیکست قلبم را به درد می آورد، من نگران خودم، دانش آموزانم و آینده ایرانم و اینچنین فشاری که بر دوش خود دارم آیا تناسبی با حقوق من که اولیه ترین حق منست دارد؟

آیا عدالت یعنی اینهمه درس خواندن و در شغل خود خالصانه حضور داشتن(حتی الامکان) و چنین فقر معیشتی فراگیر را تجربه کردن؟

نمی دانم تا کی بتوان ادامه داد؟

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. گروهی کار کنند خونه حیاط دار به اپارتمان چند طبقه تبدیل کنن و کرایه بدهند و قبل از خرید خانه در مورد کلاهبرداری ها تحقیق کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا