اخلاقی مذهبیعلمی هنریکتابخانه

هم‌نشینی حق و عدالت منتشر شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «هم نشینی حق و عدالت» اثر مجموعۀ نویسندگان در حوزۀ فلسفی منتشر شد. این کتاب را شیوا بازرگان ترجمه کرده و نشر نگاه معاصر در 252 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این داستان آمده است: «مفاهیمی از قبیل حق، عدالت، فرهنگ، هویت با حقوق در هم تنیده‌اند و با هم بیگانه نیستند اما نسبت این مفاهیم با یکدیگر و همچنین تعاریف و جایگاه آنها در سایر رشته‌های علوم انسانی و در تعاملات میان رشته‌ای نیازمند رویکرد جدی‌تر به‌روزتر و عمیق‌تری است.
مجموعه مقالات ترجمه شده در این کتاب که از نظریه‌پردازان نام‌آور در این حوزه انتخاب شده است، ماحصل مطالعات و علاقه‌مندی ما مترجمان و همین طور با کسب اجازه از نویسندگان صورت گرفته است.

ما به عنوان دانش آموختگان حقوق، بر این باور هستیم که برای داشتن یک جهان عادلانه و برابر بایستی به حقوق به مثابه نهادی مستقل و در عین حال متأثر از دیگر نهادها و واقعیت‌های جامعه نگریست که رابطه‌ای رفت و برگشتی با یکدیگر دارند.»

کتاب «هم نشینی حق و عدالت» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا