جدیدترین اخبار

نکاتی برای خرید لوازم التحریر از فروشگاه های آنلاین

امروزه سرعت در جهان و همین طور رشد تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته است و هر کاری در دنیای امروزه بصورت اینترنتی انجام می شود. برای مثال می‌توانیم کارهای بانکی، خرید پوشاک، خرید لوازم التحریر، اکسسوری فانتزی و… را بدون صرف زمان و بصورت اینترنتی خریداری نماییم.

  مدرسه آنلاین- از این رو در مقابل هزینه ای که هر یک از ما برای محصولات مورد نیازمان پرداخت می کنیم، انتظار داریم تا در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت به ما خدمت رسانی شود.

قبل خرید از لوازم تحریر از فروشگاه های آنلاین حتما حواستون به این نکات باشه

امروزه شاهد حضور فروشگاه های آنلاین مختلفی هستیم که در این زمینه فروش فعالیت می کنند و بی شک نمی توان به هریک از آنها اعتماد کرد. بنابراین چکونه می توانیم از صحت و سلامت سایت هایی که خریداری می کنیم، مطلع شویم؟ آیا چنین چیزی ممکن است؟

نکات مهم برای خرید اینترنتی

راه های مختلفی برای شناسایی صحت و سلامت سایتی که قصد داریم از آن محصولاتی را خریداری نماییم، وجود دارند و در هنگام خرید باید به تمام آنها توجه کنیم که در ادامه این مطلب از با توصیه های کار آمد برای امنیت خرید اینترنتی مطلع شوید.

نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی

اولین و مهم ترین نکته ای که باید از سایت مرجع مشاهده نمایید، نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی است که بدین صورت می توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. چرا که این نماد از طریق سازمانی به نام توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشنده به عنوان تاییدیه ای داده می شود که این نماد چیزی بیشتر به عنوان صلاحیت فروشنده داده می شود و هر سال باید تمدید شود. بنابراین در اولین اقدام باید به انتهای سایت فروشنده مراجعه نمایید و در صورت مشاهده این نماد، مانند فروشگاه اینترنتی مجیک نوت، می توانید با خیالی راحت خرید اینترنتی نمایید.

پیشوند URL سایت پرداخت هزینه

در هنگام پرداخت هزینه به صورت آنلاین باید توجه داشته باشید که URL وب سایت باید Https باشد. Https یک پروتکل امنیتی سایت است که می توانید با خیال راحت به خرید اینترنتی بپردازید.

اهمیت انتخاب لوازم التحریر مناسب برای دانش آموز

شروع سال تحصیلی جدید همواره با دغدغه اینکه چه وسایلی را برای مقطع تحصیلی موردنظر باید تهیه کرد، روبرو هستیم.

در مقطع دبستان یکی از مهمترین انگیزه های دانش آموزان برای تجربه سال تحصیلی جدید خرید لوازم التحریر موردنیاز است. علاوه بر سلیقه دانش آموز و خانواده در انتخاب و تهیه لوازم التحریر موردنیاز، معلم مدرسه هم نقش مهمی در انتخاب وسایل مدرسه دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید یک لیست از لوازمی که موردنیاز است آماده کرد تا بعد از خرید اقلامی از نوشت افزار برجای نماند یا از خرید برخی اقلام پشیمان نشویم.

نکات مهم خرید اینترنتی لوازم تحریر

کاربرد

مهمترین فاکتوری که در انتخاب هر وسیله ای برای خرید و استفاده باید مورد توجه قرار گیرد، کاربردی است که آن وسیله برای ما دارد. در واقع هنگام قرار دادن یک مورد در لیست خرید باید به این توجه کنیم که این ابزاری که مدنظر برای خرید قرار داده ایم، کاربردی برای فرآیند تحصیل دارد یا خیر.

کیفیت

عامل مهم بعدی در انتخاب لوازم التحریر، کیفیت محصول است. کیفیت مناسب محصول استفاده از آن را لذت بخش تر و راحت تر می کند. انتخاب محصول با کیفیت علاوه بر جلوگیری از ایجاد چالش هایی در هنگام استفاده، احساس رضایتمندی از خرید را هم به مصرف کننده می دهد.

سلیقه دانش آموز

دانش آموز بویژه در مقطع دبستان باید از وسیله ای که برای تحصیل در اختیار دارد خوشش بیاید و احساس رضایت داشته باشد. این نکته تاثیر زیادی در انگیزه‌ی دانش آموز برای ترغیب شدن به سمت درس خواندن و انجام تکالیف درسی دارد.

سن دانش‌آموز

اگر فرزند شما سن کمی دارد، یک سری از لوازم التحریر برای هر سنی مناسب نیست و می‌تواند به فرزند شما آسیب برساند. ابزارهایی مثل گونیا یا پرگار و قیچی و کاتر، شاید برای دانش‌آموزان بزرگ‌تر ضروری باشند؛ ولی برای دانش‌آموزان کوچک، باید از خرید وسایل نوک تیز جلوگیری کنید.

انتخاب مداد و خودکار مناسب برای دانش‌آموز

دانش‌آموزان کوچک که تازه نوشتن را یاد می گیرند باید مداد مناسب برای آنها تهیه کرد.

اگر برای فرزند خود مداد بسیار نرم بگیرید، او مدام مجبور به تراشیدن مداد خود می‌شود و مداد زود تمام می‌شود و علاوه بر تمام شدن، کودک شما خسته می‌شود. پس باید به دنبال یک مداد با درجه نرمی و سفتی متوسط باشید.

مدادهای نوکی نیاز به تعویض نوک دارند و بهتر است برای کودکانی که از سنین بالاتری برخوردار هستند خریداری شوند. کودکان با سن کم شاید نتوانند مهارت کافی در تعویض نوک مداد داشته باشند.

به عنوان راهنمای خرید لوازم التحریر در خرید خودکار باید به وزن آن توجه کنید. به دنبال خودکار سنگین نروید. بعضی از خودکارها روکش پلاستیکی دارند و انگشت را اذیت نمی‌کنند. از خرید خودکارهای بدون در خودداری کنید؛ زیرا باعث کثیف شدن جامدادی می‌شود. بعضی از خودکارها معطر هستند، این خودکارها طرف‌داران زیادی دارند .

خرید دفتر مناسب برای دانش‌آموز

دفتر مشق نیز جزو لوازم ضروری دانش‌ آموز محسوب می‌شود. امروزه دفترها ۴۰ برگ، ۶۰ برگ، ۸۰ برگ و ۱۰۰ برگ و ۲۰۰ برگ هستند. دفترهایی با برگ ۴۰ الی ۸۰ بیشتر برای دانش‌آموزان کم سن مناسب است. دفترهای ضخیم مثل ۱۰۰ برگ و ۲۰۰ برگ برای دانش‌آموزان دبیرستان و دانشجویان دانشگاه است. البته بعضی از دروس دانش‌آموزان بزرگ‌تر نیز نیازی به دفتر ضخیم ندارد و معلم در جلسه اول تعداد صفحات دفتر را تعیین می‌کند.

سعی کنید در هنگام خرید دفتر، همه را با یک شکل، رنگ و طرح خریداری نکنید؛ زیرا باعث ایجاد اشتباه می‌شود و از قابل تشخیص بودن خارج می‌شود. به‌عنوان‌ مثال ممکن است دانش‌آموز به جای دفتر ادبیات، دفتر ریاضی را بردارد و به مدرسه برود.

در چند سال اخیر، دفتر های ایرانی با طراح های متفاوت و جذاب و با قیمت مناسب راهی بازار شده اند و شما با خرید این محصولات از تولید کنندگان ایرانی هم حمایت میکنید.

خرید پاک کن مناسب برای دانش‌آموز

بعضی از پاک‌کن‌ها بسیار نرم هستند و در حین استفاده خرد می‌شوند. بعضی دیگر از پاک‌کن‌ها بسیار سفت هستند و باعث ایجاد خستگی می‌شوند. برای خرید پاک کن باید دقت کنید که درجه نرمی پاک کن متوسط باشد.

انتخاب مدادتراش مناسب برای دانش‌آموز

یکی از نکات راهنمای خرید لوازم التحریر، توجه به مداد تراش است. یک سری از مدادتراش‌ها دارای مخزن هستند؛ یعنی پس از تراشیدن مداد کودک شما مجبور نیست آن را بلافاصله به سطل زباله بریزد و می‌تواند بدون کثیف کاری مداد خود را تراش کند و زباله مداد در مخزن مدادتراش جمع می‌شود. خرید مدادتراش رومیزی برای داخل منزل و روی میز تحریر و کار مناسب است.

فروشگاه آنلاین لوازم تحریر مجیک نوت

فروشگاه آنلاین لوازم التحریر مجیک نوت یک فروشگاه تخصصی خرید لوازم تحریر است که بستری امن و مطمئن برای خرید انواع دفتر و نوشت افزار برای مشتریان با بهترین قیمت و شرایط ارسال رایگان برای خانواده های ایرانی و دانشجویان و معلمین فراهم نموده است.

برخی ویژگی های فروشگاه آنلاین مجیک نوت

  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • عضویت در شبکه بانکی و امکان پرداخت آنلاین
  • امکان پرداخت به صورت کارت به کارت
  • پاسخگویی به مشتریان
  • بسته بندی مقاوم و شیک
  • جشنواره تخفیف و فروش ویژه به مناسبت های مختلف
  • شرایط ارسال رایگان
  • محصولات با کیفیت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا