علم و دانش

آموزشگاه های زبان کودکان در تهران

با شروع فصل تعطیلات تب و تاب شرکت در کلاس های آموزشی نیز آغاز می شود. کودکان و نوجوانان در این زمان به دنبال استفاده از اوقات فراغت خود هستند. در بین کلاس های تابستانی زبان جایگاه ویژه ای دارد.

مدرسه آنلاین- تعداد آموزشگاه های زبانی که در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند، زیاد است اما برخی مراکز به صورت تخصصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی کودکان و نوجوان فعالیت دارند. در این بخش به معرفی چند آموزشگاه زبان کودکان در تهران پرداخته ایم.

آموزشگاه زبان کودک و نوجوان اسپیکان

دوره های آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه اسپیکان بر اساس سیستم آموزش بین المللی Phonics و مختص رده های سنی کودکان (۷ تا ۱۲ سال) با کتابهای Family and Friends و نوجوانان (۱۲ تا ۱۸ سال) با کتابهای Solutions از سطح مبتدی تا پیشرفته است. اسپیکان دارای دو شعبه در تهرانپارس و یوسف آباد است.

 آموزشگاه کودکان برتر

یکی از موسسات آموزش زبان که به طور تخصصی و فقط برای رده سنی کودک فعالیت می کند، آموزشگاه کودکان برتر است. این آموزشگاه که در حال آموزش زبان به کودکان زیر 9 سال می باشد، در خیابان آیت اله کاشانی واقع شده است.

آموزشگاه کوئیک

جزو آموزشگاه کوئیک از متد Lquick بهره می برد که باعث افزایش سرعت یادگیری کودک می شود. در این موسسه معمولا از اساتیدی که برای آموزش بزرگسالان استفاده می شود برای کودکان نیز بهره گرفته می شود. آموزشگاه کوئیک در اقدسیه روبروی سفارت چین قرار دارد.

موسسه زبان ایران اروپا تهران

آموزشگاه زبان ایران اروپا دوره های آموزش زبان کودکان را به صورت ترمیک برگزار می کند. تأکید موسسه بر تقویت هر چهار مهارت زبان انگلیسی می باشد.دوره های ویژه کودکان برتقویت مهارت گفتاری تأکید دارد. این موسسه دارای دو شعبه در  آیت‌الله کاشانی، صادقیه است.

 آموزشگاه زبان کودکان ایران مهر تهران

در آموزشگاه ایران مهر کلاس ها به صورت گروهی برگزار می شود. آموزش زبان کودکان شامل آواشناسی، شناخت اشکال ، مفاهیم ساده ، تمرین نوشتاری ،یادگیری لغات ابتدایی ، آشنایی با ارزش ها و آموزش های اجتماعی و احترام به بزرگترها با استفاده از انگلیسی روزمره می باشد. آموزشگاه زبان ایران مهر در خیابان بهشتی، واقع شده است.

آموزشگاه زبان ایرانیان 

آموزشگاه زبان ایرانیان در قالب فیلم، کارتون، داستان، بازی و موضوعات جالب توجه کودک، اقدام به آموزش زبان به او می‌کند. در این آموزشگاه همه چیز در سطح متد اروپایی و مطابق با کلاس جهانی به کودک آموزش داده می‌شود. هم چنین موسسه ایرانیان تمامی سنین و سطوح را متناسب با سن کودک و قدرت یادگیری او پوشش می‌دهد. این آموزشگاه در نیاوران واقع شده است.

آموزشگاه علوم و فنون کیش

آموزشگاه علوم و فنون کیش هم حضوری و هم آنلاین فعالیت کرده و سال ها در زمینه آموزش زبان به کودکان تجربه دارد. در این موسسه کتاب Super Safari در سه سطح مختلف تدریس می شود. آموزشگاه علوم و فنون کیش در بزرگراه آفریقا، بعد از چهارراه جهان کودک واقع شده است.

آموزشگاه زبان خجستگان تهران

آموزشگاه زبان خجستگان به صورت تخصصی دوره های تخصصی آموزش زبان کودک برگزار می کند. دوره های آموزشی این موسسه از ۴ تا بزرگسال می باشد.
در این آموزشگاه در پایان هر ترم و هر سطح مدرک رسمی آموزش و پرورش صادر می شود. موسسه خجستگان در مفتح جنوبی واقع شده است.

آموزشگاه ایکاد

آموزشگاه ایکاد در حال حاضر فقط برای کودکان 4 تا 7 سال آموزش دارد و منابع آموزشی برای کودکان در آن مختص سیستم علمی ایران کانادا می باشد. این آموزشگاه در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا