خبر ویژه

نظر معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش درباره باغگلی

معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، برنامه دقیق و روشنی برای تغییر وضع موجود نظام آموزش و پرورش طراحی کرده است.

مدرسه آنلاین- احمد حیدری معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد فرهنگیان آیت‌الله رئیسی، درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به شرایط معیشتی مردم و ضرورت تسریع در حل مشکلات، ما مدافع تمامی گزینه‌های معرفی شده توسط رئیس‌جمهور هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان هم کمک کنند تا هرچه سریع‌تر کابینه تشکیل شود، افزود: در خصوص وزارت آموزش و پرورش هم با توجه به پیش رو بودن مهرماه و آغاز سال تحصیلی، باید تلاش کنیم که مشکلی ایجاد نشود و با اعتماد به تشخیص رئیس جمهور که برنامه تحولی خوبی برای این وزارتخانه پیشنهاد داده است بتوانیم کمک کنیم.

حیدری تصریح کرد: آقای باغگلی برنامه دقیق و روشنی برای تغییر وضع موجود نظام آموزش و پرورش طراحی کرده است.

رئیس ستاد فرهنگیان آیت‌الله رئیسی با اشاره به توانمندی مدیریتی گزینه پیشنهادی، افزود: مطمئنم عملکرد ایشان نگرانی‌های فعلی درباره عدم تعلق ایشان به بدنه رسمی آموزش و پرورش را مرتفع خواهد کرد.

حیدری گفت: فرهنگیان باید از حضور وزیری که از پشتوانه قوی رئیس‌جمهور برخوردار است، برای حل معضلات بلندمدت آموزش و پرورش استقبال کنند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا