چیستانکیست؟

صبا راد کیست؟

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. وی در آذرماه ۱۳۹۲ با مرتضی علی‌آبادی ازدواج کرد و پس از مدتی بـه دلایل نامعلوم از وی جدا شد و اکنون همسر مانی رهنما خواننده ایرانی اسـت.

مدرسه آنلاین- صبا راد فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد؛ وی کار خود را با رادیو آغاز کرد. سال 1377 وقتی 18 ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود. در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی به استخدام صدا و سیما درآمد.

فعالیت

اولین اجرای صبا راد در رادیو با برنامه «ورزش ، نشاط و تندرسی» در سال 1377 آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه هم رفت. وی سپس در قامت مجری و تهیه کننده ساخت برنامه های مختلف را هم برعهده گرفت. راد در سال 1393 با اجرای برنامه «به خانه برمیگردیم» به شهرت رسید.

مهاجرت به ترکیه و بازگشت

صباراد در سال 98، همکاری اش با تلویزیون را قطع کرد و با همسرش در تیر 1399 به شهر استانبول ترکیه نقل مکان کردند. این زوج یکسال بعد از مهاجرت شهریور 1400 بدون هیچ توضیحی و در سکوت خبری به ایران بازگشتند و در خانه ای نزدیک دریاچه چیتگر تهران ساکن شدند.

آموزشگاه و فضای مجازی

در حال حاضر صبا راد به همراه همسرش مانی رهنما یک آموزشگاه موسیقی دارند. وی هم چنین مدتی است سبک زندگی خود را در قالب نمایش خانه و زندگی ، آشپزی و فعالیت روزمره در اینستاگرام منتشر می کند. او از این طریق تبلیغات های زیادی هم مابین فعالیت مجازی اش منتشر کرده و کسب درآمد می کند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا