زنگ تفریحکاردستی و نقاشی

ساخت دوربین مقوایی

از جمله نیازهای روزمره کودکان و نوجوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان که نباید نسبت به آن غافل شد، موضوع بسیار مهم داشتن بازی ها و تفریحات سالم است.

مدرسه آنلاین بازی های فراوانی وجود دارد که در رشد توانمندی های کودک نقش بسزایی دارد و والدین می توانند بدین وسیله هم فرزندان خود را سرگرم کنند و هم زمینۀ ظهور استعدادهای کودک را فراهم کنند.

یکی از این سرگرمی ها درست کردن کاردستی است. کاردستی ذوق هنری بچه ها را تقویت می کند و باعث نشاط و شادی آنان است. زیرا می بینند اثری ایجاد کرده اند و همین باعت ایجاد حس اعتماد به نفس در آنان می شود.

ساخت کاردستی با وسایل دم دستی و بلااستفاده یکی از سرگرمی های مفید و کم هزینه است. ما امروز آموزش ساخت دوربین با رول دستمال کاغذی را در نظر گرفته ایم که برای کودکان مناسب است.

وسایل لازم برای ساخت این کاردستی:
رول دستمال کاغذی، چسب نواری (بهتر است از چسب های رنگی و تزئینی استفاده کنید)، کاموا یا روبان های رنگی، ماژیک، وسایل تزئینی دلخواه.

ابتدا رول های دستمال کاغذی را به بچه ها بدهید تا به دلخواه و سلیقۀ خود آنها را تزیین کنند. سپس از آنها بخواهید با کمک شما دو رول را به هم بچسبانند. حالا دو طرف دوربین را سوراخ کرده و بند دوربین را از آن رد کنید. می توانید با چسب هم کاموا را بچسبانید. دوربین شما آماده است. با آن به هرکجا که دوست دارید می توانید نگاه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا