خبر ویژه

راهکاری تأسف‌بار برای جبران کمبود سیم برق در مدارس لرستان

مدرسه آنلاین- به نقل از تسنیم: رضا عزتی ظهر امروز در جلسه‌ چگونگی اجرای طرح جهادی شهید عجمیان در لرستان اظهار داشت: اجرای عدالت اجتماعی در تمام سطوح ازجمله اهداف عالی کشور است.

وی با بیان اینکه عدالت آموزشی اساسی‌ترین مقوله عدالت اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: برقراری این امر یکی از اهداف عالی آموزش‌وپرورش است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با تأکید به اینکه محرومیت در برخی از مناطق این استان به‌وفور قابل مشاهده است، عنوان کرد: ما باید تجهیزات لازم را برای همه دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: برخی از مدارس فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش در مرکز این استان به‌دلیل عدم توانایی در خرید به‌جای استفاده از سیم برق  از کامواهای رنگی استفاده می‌کنند و این موضوع جای تأسف دارد.

عزتی با بیان اینکه همه ما باید در اقدامات جهادی همکاری لازم را داشته باشیم، گفت: مشارکت مردم در مواقع بحرانی مانند سیل پلدختر نمونه‌ای بارز از فعالیت‌های جهادی است.

یونس بهاروند ایران‌نیا مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: هدف از اجرا طرح شهید عجمیان آماده‌سازی مدارس برای ورود دانش‌آموزان در مهرماه و شروع یک سال تحصیلی همراه با نشاط است.

وی از دیگر اهداف اجرای طرح شهید عجمیان را آشناسازی دانش‌آموزان با انجام کارهای جهادی برشمرد و افزود: حضور دانش‌آموزان در سطوح مختلف اجرای این طرح ضروری است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان عنوان کرد: اعتبار اختصاص‌یافته به طرح شهید عجمیان در این استان با پیگیری‌های انجام‌شده به 970 میلیون تومان ارتقا یافته‌است و این اعتبار باید به‌درستی میان شهرستان‌ها توزیع شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی و کیفیت‌سنجی اجرای طرح شهید عجمیان در لرستان به‌عهده کارشناسان نوسازی مدارس است، بیان کرد: این کارشناسان در رفع ایرادات احتمالی اجرای این طرح مشارکت می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اقدامات جهادی نمی خواد . می خواد مثل ادم کار کنیم . می خواد مثل دنیا کار کنیم . می خواد جرخ رو خوذمان اختراع نکنیم . می خواد اگر دنیا ساعت رو جلو می کشه . به این فکر کنیم که حتما دلیلی داره و ماهم همون کار رو بکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا