چیستانکیست؟

راستین عزیزپور کیست؟

راستین عزیزپور متولد ۲۳ آبان ۱۳۸۷ در تهران و بازیگر است. او دانش آموز مقطع ابتدایی میباشد که از سنین کودکی وارد عرصه بازیگری شد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. عزیزپور همچنین از طرفداران پرسپولیس است.

مدرسه آنلاین– عزیزپور بصورت جدی بازیگری را از سال ۱۳۹۵ وقتی تنها ۸ سال داشت از فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان شروع کرد. در این فیلم بازیگرانی، چون ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ نیز حضور داشتتد.

حضور عزیزپور در جشنواره فجر

در سال ۱۳۹۶ با فیلم لالا کن در کار بازیگرانی، چون بهنوش بختیاری، امین زندگینامه و مریم سرمدی به جشنواره فیلم فجر رفت و چهره اش از این فیلم شناختهتر شد.

بازی عزیزپور در کنار اکبر عبدی

در سال ۱۳۹۷ در فیلم تورنا به کارگردانی جواد هاشمی کنار بازیگران صاحب نامی، چون اکبر عبدی، ارسالان قاسمی و کامران تفتی تجربه موفقی را بدست آورد

حضور عزیزپور در قاب تلویزیون

این بازیگر نوجوان در سال ۱۳۹۸ با سریال از سرنوشت در نقش کودکی سهراب کنار لیلا بلوکات و پوریا پورسرخ اولین تجربه بازیگری خود را در قاب تلویزیون بدست آورد. او در سریال محکومین دو نیز بازی کرده که بزودی پخش میشود.

نوشته های مشابه

از پرسپولیس تا استقلال

راستین که در عکسهای چند سال پیش خود با نماد شماره ۶ پرسپولیسیها دیده میشد به تازگی عدد ۴ را نشان میدهد که نشان از استقلالی شدنش دارد.

در مسیر موفقیت

چهره زیبا و استعداد این بازیگر نوجوان در ارائه نقشهای متفاوت نشان میدهد آینده درخشانی در انتظار اوست و حتما از او بیشتر خواهیم شنید.

ووشو و فوتبال

راستین مدتی نیز دورههای فشرده ووشو را گذرانده است او علاقه زیادی هم به تماشای فوتبال دارد و در برخی بازیها به همراه پدرش به استادیوم میرود.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. راستین جان شما ترک زبان هستید؟؟
    اخه شما تو لایو جشنواره فیلم سلفی بارستم یک کوچولو ترکی حرف زدی البته فکرنکنم کسی متوجه شده چون من صد بار لایوت رودیدم متوجه شدم و اینکه پسرعموتون پدرام عزیزپور هم اهنگ های ترکی میخونه دیگه کاملا مطمئن شدم که شما ترک زبان هستید
    من خیلی زبان ترکی رو دوست دارم 👌🏻😘❤️🌺
    من هیچ وقت فکر نمی کردم شما ترک زبان باشید💕🌹✨
    راستین واقعااا من نمیدونم چطور بهت بگم عاااااااااااااااشقتم واقعاااا من از ته ته دلم دوستت دارم ولی نمیدونم چطور تو یک پیام ساده بهت بگم چقدر دوستت دارم ♥️♥️🦋
    خیلی به پدر و مادر و داداشتون سلام برسونید🍃💕
    ❤️🌺خدانگهدار نفسم 🌺❤️
    قربون اون چشمات بشم 💋💗

  2. قربون شکل ماهت برم عزیزدلم من خیلی دوستت دارم💋💖💋💖💝❤💜💋🌷💟💟💖💖🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا