چند رسانه ایسرگرمی

درخواست پسر وزیر از بابا: مدارس حضوری شود

به تازگی گزارشی از یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما در حاشیه اجتماع دهه نودی ها در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی منتشر شده که جالب است.

مدرسه آنلاین- در بخشی از این گزارش یوسف سلامی به گفت و گو با پسر یوسف نوری – وزیر آموزش و پرورش می نشیند و از او می پرسد درخواستش از پدرش به عنوان وزیر چیست؟

پسر وزیر آموزش و پرورش تنها درخواست خود از پدرش به عنوان وزیر را حضوری کردن مدارس عنوان می کند.

در ادامه این کلیپ را می بینید:

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. درود وزیری که استقلال فکری واسقلال در تصمیم ندارن به حرف کودکش تحصیل میلیونها دانش آموز گرفتار ناهنجاری‌های اجتماعی شده اند این بازگشایی بد سوم نامیمونی چه مصیبتی که معلم وشاگردرا بوجود آورد و درگیری‌های روحی روانی که حاصل کرونا هنوز تموم نشده براما ایجاد کردن باید استعفا دهد

  2. سلام پس معلوم شد اون …. چرا اجبار کرد بچه های ابتدایی واکسن نزده برن مدرسه کروتا بگیرن خودشون داغون بشن خانواده ها و هم مریض کنن درد و اعصاب خورد نی و ناراحتی واین همه هزینه رو دست خانواده ها بذارن @ خدا ازشون نگذره اگه هم کسی سلامت بچه هاش رو به آموزش ترجیح میداد با تهدید میاوردن مدرسه @ کاسه های داغ تر از آش @ خدا لعنتشون کنه

  3. اینقدر فیلم بازی نکنید مردم خسته اند. از بین 100هزار نفر رفتی پسر وزیر را پیدا کردی که مثلا چی بشه.

  4. کاش معلم بود بچه اش از بابا وزیر میخواست حقوق معلم رو ابرومند کنه و عزت و احترام رو به جامعه فرهنگی برگردونه

  5. وزیری که در جمع احساسی با خانواده حاضر می شود ولی صدها تجمع برای رتبه‌بندی و اعتراض صنفی و معیشتی توسط کارکنان وزارتخانه اش تشکیل می‌گردد و در یکی از آنها حاضر نمی گردد ، این آقا شایسته وزارت نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا