خبر ویژه

حل مشکلات مدرسه روستای نیارک قزوین در دستور کار است

چند روزی است که خبری عجیب در فضای مجازی منتشر شده و حکایت از آن دارد که یک مدرسه روستایی در استان قزوین فاقد استاندردهای لازم برای تحصیل و تدریس است.

مدرسه آنلاین – طی روزهای گذشته اهالی روستای نیارک از توابع بخش طارم فیلیمی از وضعیت نامناسب مدرسه این روستا در فضای مجازی منتشر کردند.

این اهالی به شرایط نامناسب مدرسه اعتراض داشتند به طوری که در فیلم مشاهده می‌شود که دیورا کلاس‌ها ترک خورده و به دلیل عدم رسیدگی نسبت به نگهداری مدرسه، کلاس درس بچه‌ها محلی برای رفت و آمد موش‌ها و شرایط غیربهداشتی آن شده است.

والدین دانش‌آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید وقتی با این شرایط نامناسب مدرسه مواجه شدند نیز از حضور فرزندانشان در مدرسه خودداری کرده و آن‌ها را به منزل بردند.

اهالی روستای نیارک در اعتراض خود بیان کردند تا زمانی که به وضعیت مدرسه رسیدگی نشود، حاضر به آوردن فرزندانشان به مدرسه نیستند.

ساکنین روستای نیارک مطالبه به‌حقی از مسئولان را مطرح کردند اما متاسفانه این ویدئو مورد سوء‌استفاده کانال‌های معاند در فضای مجازی قرار گرفت.

برای پیگیری موضوع به مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین مراجعه و به گفتگو پرداختیم.

نقی سیاهکالی مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اظهار کرد: صبح امروز به همراه رئیس آموزش‌وپرورش بخش طارم، مسئولان محلی روستا، مدیرکل نوسازی مدارس و بخشدار طارم عازم روستای نیارک شدیم.

وی افزود: حل مسائل مدرسه روستای نیارک به فوریت در دستور کار اداره‌کل آموزش‌وپرورش قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین تصریح کرد: تصمیمات جدی و فوری اتخاذ و اقدام خواهد شد که اطلاع‌رسانی می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یعنی مسئولین آموزش و پرورش استان و منطقه از این شرایط بد مدرسه خبر نداشتند ؟ تا باید در شبکه های بیگانه پخش بشه بعد اقدام کنند !!!
    عجب مسئولین پرتلاش و …داریم !!!!!
    واقعا مدرسه کلاس بچه های خودشان ای شکلیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا