جدیدترین اخبار

حضورکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا دهم بهمن‌ ۱۴۰۰

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوم تا دهم بهمن‌ ۱۴۰۰ به مدت ۸ روز در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

مدرسه آنلاین- کانون در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با ۴۵۰عنوان کتاب و ده‌ها موضوع متنوع و جدید در حوزه شعر، ادبیات و داستان کودک و نوجوان حضور دارد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کرده و پس از آن با سفارش کتاب‌های منتخب، خرید خود را نهایی کنند. این خریدها به صورت رایگان و با ۲۰درصد تخفیف ویژه از طریق شرکت ملی پست، بین سه تا ۷روز کاری، در پاکت‌های مخصوص بسته‌بندی و به دست مشتریان خواهد رسید.

بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از ساعت ۹صبح روز سوم تا ۱۰بهمن‌ماه ۱۴۰۰با مراجعه به سایت ketab.ir به‌صورت ۲۴ساعته از این نمایشگاه بازدید کنند.

شایان ذکر است؛ سایت فروش کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی shop.kpf.ir نیز در روزهای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران محصولات خود را با ۲۰درصد تخفیف، عرضه و به ‌صورت رایگان ارسال می‌کند.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا