جدیدترین اخبارخبر ویژه

برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری(مدظله العالی)خبرداد.

مدرسه آنلاین- میکائیل باقری اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: «باید کاری کنیم که بچه‌ها دست مادر را ببوسند؛ اسلام دنبال این است.» بر همین اساس، امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش باهمکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، اقدام به برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد کرده است.

وی افزود: دانش آموزان می توانند از این دست‌بوسی مهربانانه، عکس بگیرند و سوم تا هشتم بهمن ماه عکس های خود را در شبکه شاد به نشانی@alo_nojavan ارسال کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همه دانش آموزان می توانند برای پیوستن به این پویش و کسب اطلاعات بیشتر به کانال اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش@parvareshi1 یا کانال@nojavan_khamenei در شبکه شاد مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا