علمی هنریکتابخانه

به کیهان خوش آمدید به بازار کتاب آمد

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «به کیهان خوش آمدید» اثر نیل دگراس تایسن در حوزۀ ستاره شناسی منتشر شده است. این کتاب را که ریحانه عسگری ترجمه کرده، نشر پازل در 186 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «کتاب «به کیهان خوش آمدید» شما را از منظومۀ شمسی که در آن زندگی می‌کنید به آن سوی مرزهای کیهانی می‌برد و با روایت سرگرم کنندۀ هیجان انگیزی، بینش و دیدگاه درست نسبت به جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد. چگونه ستاره‌ها زندگی می کنند و از بین می روند؟ چشم انداز های زندگی هوشمند در دیگر نقاط کیهان چگونه است؟ جهان چگونه آغاز شد؟ چرا پیوسته گسترش می‌یابد و بر سرعت رشدش افزوده می‌شود؟ این کتاب مختصر و مفید به سؤال های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

«به کیهان خوش آمدید» گشت و گذاری کوتاه و خلاصه ای از اثر «به کیهان خوش آمدید» است. اگر آن کتاب یک ضیافت کیهانی بود، این کتاب حکم مقدمه‌ی آن ضیافت اعیانی را دارد و هدف از نوشتن این بوده که اشتیاق شما را برای دانستن بیشتر کند.»

نیل دگراس تایسن، اخترشناس، نویسنده و مفسر علمی آمریکایی است. او از سال 1996، مسئول مطالعات فضایی مرکز رز در نیویورک بوده است. این مرکز، بخشی از موزه ی تاریخ طبیعی آمریکا است و تایسن در همین موزه، دپارتمان اخترفیزیک را در سال 1997 پایه گذاری کرد. او دارای دکترای اختر فیزیک از دانشگاه کلمبیاست و از چهره های علمی تأثیرگذار به شمار می رود.

کتاب «به کیهان خوش آمدید» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا