جدیدترین اخبار

برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در خرداد 1400

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، از برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم، دوازدهم، داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان در خرداد 1400، خبر داد.

خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در جلسه مجازی معاونان آموزش متوسطه کشور با اشاره به روند برگزاری امتحانات خرداد 1400، اظهار کرد: بر اساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات خرداد 1400، فقط برای دانش‌آموزان پایه «نهم» و «دوازدهم» به صورت حضوری است.

ساکی افزود: در سایر پایه‌ها و دروس غیر فنی و پایه فنی، مسؤولیت ارزشیابی دروس، بر عهده مدیر مدرسه و براساس «تصمیم شورای مدرسه» خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش وپایش کیفیت آموزشی گفت: امتحانات داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری است و امتحانات دروس شایستگی‌های فنی و استانداردهای مهارت، شاخه‌های تحصیلی فنی، حرفه‌ای و کاردانش نیز به صورت حضوری بوده و سؤالات بر اساس «وضعیت قرمز» طراحی خواهد شد.

برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌هایی با عناوین «درخواست لغو امتحانات حضوری نهایی پایه دوازدهم» و «درخواست لغو برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم» خواستار پیگیری شدند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا