چیستانکیست؟

اکبر چریکی کیست و چه ارتباطی با مارتین فورد و سجاد غریبی دارد؟

اکبر چریکی با نام کامل اکبر آزادی فر چریکی با انتشار چت خصوصی خود با مارتین فورد، تایید کرده که فورد، سجاد قریبی را به رسمیت نمی شناسد و او را یک مبارز ایرانی نمی داند.

مدرسه آنلاین- مارتین فورد در چت خود با اکبر چریکی تاکید کرده که به نظرش سجاد قریبی یک دلقک فتوشاپی است.

فورد گفته حتی شاید با او مبارزه نکند چرا که به نظرش این مبارزه عادلانه نیست و نمی خواهد ایرانی ها او را به عنوان یک آدم بد تلقی کنند.

در ویدیوهایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، بسیاری از کاربران خارجی نیز به تمسخر سجاد غریبی پرداخته اند، به ویژه بعد از آنکه اولین رویارویی هالک ایرانی با مارتین فورد در دبی مشخص کرد که بسیاری از عکس های وی فتوشاپ بوده و او دستکم از لحاظ جثه در حد و اندازه های فورد نیست.

همچنین، مارتین فورد عکس اکبر چریکی را استوری و در آن ذکر کرده که قرار است در پروژه هایی «هیجان انگیز» با او همکاری داشته باشد.

اکبر چریکی کیست؟

اکبر چریکی متولد و ساکن کوهدشت لرستان است. اکبر آزادی فر که پیشینه کشتی آزاد نیز دارد در سال ۸۰ وارد دنیای پاورلیفتینگ و مردان آهنین شد. او در سال ۸۴ وارد دنیای پرورش اندام شد و در کنار بزرگانی همچون بیت الله عباسپور، هادی چوپان، حمید لکزایی و مجید امانی به فعالیت پرداخت.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کلم کاسه لیسان یکی از ساده دلی مردم ایران سواستفاده میکنه غرور ملی رو به سخره می گیره. کسی هم نیست گوشش رو بپیچ نه ادبش کنه تا دیگه هر ننه قمری نیاد با حیثیت ایران وایرانی بازی کنه. این شخص مزخرف که اسم هالک رو خودش گذاشته یه خیانت کار وبزدله. حالا تو این هیر وبیر هستند کسانی که بخوان از آب گل آلود ماهی بگیرند وخودی نشون بدن. این جور رفتارها خلاف شئونات اخلاقی و ملی هست. هرکس هر غلطی میخواد بکنه حق سو استفاده از نام ایران وایرانی نداره. اون وقتی که جوانان این مرزوبوم توجبهه ها داشتند شجاعت ومردانه گی روبه تمام جهان نشان می‌دادند این دلقک ها اصلا وجود خارجی نداشتند حالا طوری شده که نام پر آوازه ایران وایرانی که با خون هزاران شهید شکل گرفته با سواستفاده ها لجن مال بشه. به هیچ وجه اجازه همچین کاری رو نداده ونمیدیم امید است دستگاه قضایی وارد صحنه ومجرمان رو سرجای خودشان بنشاند ودرس عبرتی برای همه نابخردان گردد.

    1. احسنت اون ننه قمر!؟ سج… غریبی را باید دستگاه های نظارتی بکشانند آبشو بچلونند ! تا جرات نکنه با حیثیت کشور ایران و ایرانی بازی کند و درس عبرتی برای همه باشد.

      1. دستگاههای نظارتی ؟؟؟؟؟؟؟
        دلت خوشه ، نظارت چی عزیزان بهمراه دوستان گرامیشون درگیربخور بخور هستن ، اگه دستگاه نظارتی وجود داشت که روزانه هزار هزار میلیارد از جیب این مردم بدبخت خورده نمیشد و یه آب هم روش و هیشکی به هیشکی ،

        که اگر نبودند اوضااع این مردم و مملکت اینجوری نبود

    2. کاملا موافقم و به نکته کاملا درستی اشاره کردید ، متاسفانه در این سالها انقدر از واژه ها به صورت افراطی استفاده کردیم که انگار معنای خود را از دست داده اند ، روی سطل ماست فلان کارخانه صحبت از سربلندی ایران شده و راجع به عزت ایران جملات قصار درج شده و یکی نیست بگوید مگر جای این حرفها روی سطل ماست است ؟ بعید نیست فردا روی بطری دوغ صحبت از تمدن ایران بکنند و به خودشان مفتخر باشند که کارفرهنگی می کنند و وطن پرست هستند !

    3. چه ربطی به خون شهداداربحث مارتین هرچیزی به شهداربط میدیدیه سری مغذفندقی مثل جنابعالی درعوض خون شهداروخودت میتونی که چه کسانی وچه چیزهای دیگه پایمال کرده بروبابابروبرومختوبده تعمیرگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا