خبر ویژه

پشت پرده مسمومیت دختران دانش آموز از زبان معاون وزیر

چند هفته ای است که ماجرای مسمومیت دختران دانش آموز به ویژه در شهر قم به تیتر یک رسانه ها در حوزه آموزش و پرورش تبدیل شده است، موضوعی که حالا معاون وزیر بهداشت بخشی از پشت پرده آن را برای رسانه ها و مردم افشا کرده است.

مدرسه آنلاین-  یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشتبا تایید عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان قمی اظهار داشت: پس از مسمومیت چندین باره دانش آموزان در مدارس قم، مشخص شد افرادی دوست داشتند که تمامی مدارس، به خصوص مدارس دخترانه تعطیل شوند.

یونس پناهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در جریان اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد برگزار شد، با تایید عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان قمی اظهار داشت: پس از مسمومیت چندین باره دانش آموزان در مدارس قم، مشخص شد افرادی دوست داشتند که تمامی مدارس، به خصوص مدارس دخترانه تعطیل شوند.

به نوشته تسنیم، پناهی بیان کرد: وظیفه ما تولید علم و انجام اقدامات پژوهش و فناورمحور بوده و همواره به دنبال آن هستیم تا بتوانیم با داشتن پژوهش‌های کارآمد به‌خوبی در جهت اثرپذیری بیش از پیش اقدامات و فعالیت‌های مرتبط حوزه سلامت مثمرثمر باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا