خبر ویژه

مزاحمت‌های تلفنی یک موسسه آموزشی برای دانش آموزان

این روزها و به واسطه تبلیغات پرتکرار به ویژه در صدا و‌سیما کمتر کسی را می توان یافت که نام موسسه حرف آخر را نشنیده باشد؛ موسسه ای که از قرار معلوم تبلیغات خود را به صدا و سیما محدود نکرده و به صورت تلفنی هم در پی جذب مشتری است.

مدرسه آنلاین- کمتر داوطلب کنکوری هست که اسم موسسه کنکوری حرف آخر را نشنیده باشد. حرف آخر فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آموزشی و کنکوری برای دو رشته تجربی و ریاضی از سال ۱۳۹۰ شروع کرد.

از جمله انتقادات پرتکرار به این موسسه آن است که از قرار معلوم به بانک اطلاعاتی بسیاری از دانش آموزان دست رسی دارد و علاوه بر تبلیغات تلویزیونی با مخاطبان به صورت تلفنی نیز تماس گرفته می شود؛ اتفاقی که از نظر برخی نه تنها خوشایند نبوده بلکه آزار دهنده است. 

نکته قابل توجه اینجاست که معلوم نیست اطلاعات شخصی افراد از چه طریقی به این موسسات داده می شود که دانش آموزان کنکوری مدام با تلفن های این موسسات مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید:

به رغم گلایه های کنکوری ها اما این مزاحت ها ادامه دارد و کسی هم پاسخگو نیست؛ حتی برعکس در صدا و سیما مدام تبلیغ آن ها پخش می شود. 

کافیست برای اثبات این مدعا سری به شبکه های اجتماعی مانند توئیتر بزنیم. 

در ادامه به برخی نمونه های این نظرات اشاره می شود: 

مریم درباره این موسسه می گوید «اینقدر که موسسه حرف آخر بهم زنگ می زنه و حال و احوالپرسی می کنه، رفیقام زنگ نمی زنن»

صدرا می گوید «موسسه حرف آخر ول کن نیست میگه شما هدیه از طرف ما دارید بعد میگه 1/5 میلیون تومن واسه شما»،

دیگری می گوید «موسسه حرف آخر زنگ می زند و با زور می خواهد بسته هایش را بفروشد وقتی باهاش بحث می کنی بهش بر می خوره، تو ده دقیقه سه بار حرفشو عوض کرد» و …

به نظر می رسد این نهاد ها آنقدر قدرتمند شده اند که با وجود همه انتقادات هم چنان به مسیر خود ادامه می دهند و حتی از تبلیغ عبور کرده و به بازاریابی های تلفنی رسیده اند و گویا این مسیر را پایانی نیست و این ماجرا هم چنان ادامه دارد…

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

    1. در هر کاری اگر به درآمد ،بیشتر از کیفیت کار و رضایتمندی مشتریان توجه بشه عاقبت این میشه ،به جای اینکه دانش آموزا دنبال اینا باشن اینا سریش شدن 😂😂😂

  1. اوضاع چنان آشفته است که من حدس میزنم شما هم برای موسسات رقیب ، در حال تخریب اینها هستید . من نمی دانم چرا نظارتی وجود ندارد . حتی ذره ای . حتی در یک جا . حتی برای لحظه ای .

  2. به من بدون هیچ دلیلی زنگ میزنن میگن تو پکیج میخوای میگم والا من اصلا هیچی نمیخوام باز فرداش زنگ میزنن بهم

  3. موسسه ی همگامان هم همین کار میکنه و بارها مزاحم ما شده خطشم بلاک کردیم اما با شماره های مختلف دوباره تماس میگیرن و مزاحمت ایجاد میگنن

  4. با من هم تماس می‌گرفتن نه یه بار دو سه بار گرفتن تا در نهایت هدیه بیست درصدو گرفتم
    حتی همونم کامل ندیدم
    واقعا اینو داشتن تبلیغ میکردن؟
    سال کنکور درگیر حاشیه ها نشید اینا ارزشی نداره
    با دروغ و دغل میفروشن پکیجاشونو
    یه بار میگن هدیه به بار میگن جایزه بردی یه بار میگن قرعه کشی بوده
    اصلا نمیدونم چی میگن یا شمارم از کجا دستشونه
    لطفاً رسیدگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا