خبر ویژه

راست و دروغ خبر فوت یک دانش آموز در ارومیه

روز گذشته در فضای مجازی خبری نادرست پیرامون فوت یک دانش آموز در یکی از مدارس ارومیه منتشر شد که با حواشی فراوانی رو به رو شد.

مدرسه آنلاین- به موجب این خبر گفته شده بود که  یکی از دانش آموزان دختر ارومیه‌ای به دلیل برخورد نامناسب در مدرسه فوت کرده است.

این خبر کذب در حالی در فضای مجازی بازنشر شد که روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با صدور اطلاعیه‌ای ماجرای فوت یکی از دانش آموزان این شهرستان به دلیل برخورد اولیای مدرسه را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو انتشار خبری مبنی بر برخورد با یک دانش آموز در یکی از مدارس ارومیه به اطلاع می‌رساند:

یکی از دانش آموزان مدرسه‌ای در ارومیه دچار سرگیجه شده و طی تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی تحت مداوا قرار گرفته و با سلامت کامل ترخیص شدند.

متاسفانه در فضای مجازی موضوع در قالب شایعه به صورت غلط و نابجا منعکس گردیده است و برخی در تلاش برای مخدوش نمودن اذهان عمومی بودند، که بدین طریق ضمن اشاره به سلامت دانش آموز یاد شده؛ شایعه برخورد با دانش آموز شدیدا تکذیب می‌گردد.

لازم به توضیح است دانش آموز یاد شده هم‌اکنون با سلامت کامل در کلاس‌های درس خویش حاضر می‌باشد.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. باشه قبول ، فقط شیرپاک خوردید سرسفره حلال نون خوردید و شرف داریدفیلم اون دانش آموزرونشون بدیدمیدونیدکه تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    1. مگر کم فیلم خانواده هایی که دشمن به دروغ مدعی است کشته شده اند را صدا وسیما پخش کرده ؟ولی باز یه عده ای میگن این اعتراف اجباری است

  2. مدیرکل میگه والدين را آمبولانس برده الان میگن دانش آموز بوده همین ضد و نقیضی ها هست که مشکل زاست

  3. اقای دایی یک دختر در ارومیه کشته شده ایران اینتر نشنال گفته فوری اعلام کن چرا یک دختر در ارومیه کشته بشه سند اینتر نشنال از این سند بهتر شما که مرید ایران اینتر نشنال یا بیبیسی هستین فورا اعلام کن تا دلقکهدی دیگر از شما حمایت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا