خبر ویژه

در قم چه خبر است؛ چرا کسی توان مقابله با مسمومیت دانش آموزان را ندارد؟

چند هفته ای است که ماجرای مسمومیت سریالی در مدارس شهر قم به یکی از اخبار اصلی و نگران کننده کشور تبدیل شده است.

مدرسه آنلاین- هر هفته خبرهایی نگران کننده از مسمومیت دانش آموزان در شهر قم رسانه ای می شود و در تازه ترین خبرها نیز امروز 23 بهمن خبر رسید که امروز ۳۷ دانش آموز به دلیل علائم مشکوک به مسمومیت با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مستند به این خبر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: حال عمومی دانش آموزان خوب است و تا این لحظه نیز ۱۲ نفر از آنان پس از معاینه پزشکان مرخص شدند.

وی ابراز داشت: امیدواریم در ساعات آینده تعداد بیشتری از دانش آموزان پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان مرخص شوند.

محبی گفت: برخی از دانش آموزان نیز به دلیل حساسیتی که خانواده آنان داشته اند پس از پایان مدرسه به بیمارستان مراجعه کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص علائم دانش آموزان در حادثه امروز بیان داشت: علائمی که دانش آموزان در مقایسه با حوادث گذشته داشتند بسیار خفیف‌تر بوده و وضعیت عمومی همه آنها مطلوب است.

همانطور که اشاره شد این چندمین بار در بازه زمانی کوتاه مدت است که چنین خبرهای تقریباً مشابهی از یک شهر کشور منتشر می شود و برخی مقامات استانی و کشوری نیز از امنیتی شدن ماجرا خبر دادند.

همچنین گزارش ها نشان می دهد تدابیر امنیتی و حفاظتی شدیدی در سطح مدارس استان برای کشف دلیل این مسمومیت های سریالی آغاز شده است، اما متأسفانه هیچکدام هنوز برای مقابله کافی نبوده است.

همه این شرایط سئوال بزرگی را در ذهن بسیاری ایجاد کرده و آن سئو این است که چرا کسی توان مقابله با مسمومیت دانش آموزان را ندارد؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا