مامان بابا

بهترین هدیه‌هایی که روز پدر میتوانیم بخریم

با نزدیک شدن به روز پدر، بسیاری از افراد به این فکر می کنند که بهتر است چه هدیه ای تهیه کنند تا علاوه بر مردانه بودن، مورد علاقه آقایان نیز باشد. البته کاربردی بودن نیز از معیارهای مهم در خرید کادو برای مردان است.

مدرسه آنلاین – یکی از راه های قدردانی از زحمات پدر و همسر و ابراز عشق به او، خرید هدیه در روز پدر یا روز مرد است. مدرسه آنلاین در این مطلب برخی ایده‌های مناسب را که می‌توانید به عنوان هدیۀ روز پدر یا روز مرد تهیه کنید معرفی می‌کند.

پشتی طبی برای آقایان کارمند

بهترین هدیه برای همسر شما در شرایطی که او پشت‌میزنشین است و ساعت‌های طولانی با رایانه کار می‌کند، می‌تواند یکی از انواع پشتی‌های طبی باشد. بدن با کمک این پشتی‌ها، درست‌ترین حالت آناتومی را روی صندلی به خود می‌گیرد و مشکلاتی که در طولانی‌مدت برای کارمندان به وجود می‌آید، بسیار کم خواهد شد.

جعبه‌ های چوبی پرشده از چای و دمنوش

این روزها جعبه‌های چوبی زیبا و شیکی برای انواع قهوه، دمنوش ها و چای کیسه‌ای به بازار آمده‌اند که علاوه بر خانه، در محیط کار هم بسیار کاربرد دارند. برای افراد شاغل، نوشیدنی‌های گرم در زمان استراحت بسیار محبوب هستند. این هدیه هم می‌تواند یک پیشنهاد جذاب و البته متفاوت به شما باشد.

لیوان دمنوش

برای همسران جوان و پدرانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند خرید لیوان دمنوش یک هدیۀ مناسب و به‌دردبخور است. چون می‌توانند طی روز در آن هر چیزی که به آن تمایل دارند، از انواع دمنوش را به سرعت تهیه و استفاده کنند.

موزن گوش و بینی

موزن گوش و بینی یک وسیله کاربردی برای اصلاح موهای زائد گوش و بینی آقایان است. این محصولات با قیمت مناسب و عملکرد خوبی که دارند، از بهترین هدایای روز مرد محسوب می‌شوند و شما می‌توانید با خرید آن، آراستگی و زیبایی را به عزیزانتان هدیه دهید.

ماشین اصلاح صورت

ریش تراش یا ماشین اصلاح صورت یک هدیه روز مرد عالی است. این محصول برای آقایان با هر سن و سال و سلیقه‌ای، خوشحال‌کننده می‌باشد؛ چرا که آن‌ها را از تیغ زدن پوست صورت و بدنشان نجات می‌دهد.

پیراهن مردانه

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های کادو روز مرد ، خرید پوشاک به ویژه پیراهن است. چرا که پرکاربردترین لباس میان آقایان پیراهن بوده و آقایان همیشه به داشتن انواع پیراهن در کمد لباس‌های خود احتیاج دارند، تا بتوانند برای هر استایل لباس مناسبی داشته باشند. برای تهیه هدیه می‌توانید به سراغ انواع آن یعنی پلیور، بلوز، تیشرت و … نیز بروید.

هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی یکی از بهترین هدایا برای آقایان است که به آن ها کمک می کند راحت و بدون دردسر در هر زمانی به خصوص زمان رانندگی، ورزش یا پیاده‌روی به موسیقی، پادکست یا حتی صحبت با تلفن دسترسی داشته باشند. البته اگر شوهرتان خیلی اهل چنین فضاهایی نیست، شاید پیشنهادهای دیگر ما برای شما کاربردی‌تر باشد.

پاوربانک

پاوربانک هم هدیه ای با قیمتی مناسب برای روز پدر است. اگر پدر یا همسرتان گوشی موبایل دارد، می توانید برای او یک پاوربانک تهیه کنید تا به راحتی و حتی در جایی که دسترسی به برق ندارد بتواند گوشی خود را شارژ کند.

ست خودنویس و روان‌ نویس

ست خودنویس و روان‌ نویس، برای آقایانی که شغل آن‌ها مرتبط با نوشتن است یا مدام در حال امضا کردن اسناد و اوراق مهم هستند، هدیه مطلوبی خواهد بود. اگر جنس بدنه این نوشت‌افزار از فلز است، می‌توانید هنگام خرید، از فروشنده بخواهید نام همسرتان را روی بدنه آن حک کند.

دستگاه‌ های ماساژور

برای رفع خستگی یک روز پر مشغله کاری، استفاده از دستگاه ماساژور می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. خرید انواع دستگاه‌های ماساژور برای پا، گردن و کمر، بهترین هدیه برای شوهر شما خواهد بود و دردهای مزمن و آسیب‌های عضلانی که ناشی از انواع کارهای بیرون از خانه است، با چند دقیقه استفاده این دستگاه‌ها رفع خواهد شد.

لوازم جانبی خودرو

یکی از وسایلی که برای آقایان همیشه مهم و پراهمیت است، ماشین آنهاست. اگر می خواهید پدرتان را خوشحال کنید به ماشین اش بها بدهید وبرای او به عنوان هدیه لوازم جانبی خودرو بخرید. قفل فرمان یا پدال یا کارواش های جدید قابل حمل که بدون استفاده از آب یا با مصرف خیلی کم آب ماشین را خیلی خوب و تمیز می شویند، هدیه های مناسبی برای روز پدر هستند.

کیف ابزار

خرید کیف ابزار آلات دستی و برقی، برای آقایانی که شغل آن‌ها مرتبط با تعمیرات است و یا علاقه به کارهای تعمیراتی در منزل دارند، هدیه‌ای بسیار خاص و مناسب محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید یک مورد از این ابزار مانند دریل نیز، پدر یا همسر خود را خوشحال کنید.

ابزار سلامت

متاسفأنه همه افراد با بالا رفتن سنشان و رعایت نکردن رژیم غذایی درست، دچار بیماری هایی مانند دیبت، فشار خون و… می شوند. آقایان نیز با افزایش سن باید بیشتر مراقب خودشان باشندو فشار یا قندخون خود را کنترل کنند.

اگر پدرتان بر روی سلامتی خود حساس است و دوست دارد فشار و قند خود را چک کند، دستگاه فشارخون و دستگاه قند خون از واجبات و بهترین هدایا برای پدر و مادرها است.

بلیط سفر به یکی از شهرهای ایران

اگر پدرتان علاقه مند به سفرهای زیارتی و سیاحتی است برای او یک بلیط سفر به شهری که پدرتان همیشه دوست داشته به آنجا برود، تهیه کنید.

دمپایی مردانۀ طبی

یک جفت دمپایی طبی راحت با شکل و ظاهر شیک انتخاب خوبی برای روز پدر است چرا که همه به دمپایی احتیاج دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا