خبر ویژه

آقای دایی با مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل تماس بگیر

زیر و بم ماجرای اسرا پناهی در گفت و گو با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل

چند روزی است که ماجرای دختری اردبیلی به نام اسرا پناهی که به تازگی فوت کرده است، حاشیه ساز شده و برخی درگذشت او را مرتبط به مدرسه شاهد اردبیل عنوان کرده اند، اما پیگیری ها روایت دیگری را اثبات می کند.

مدرسه آنلاین- به دنبال حاشیه ساز شدن ماجرای اسرا پناهی و روایتی که رسانه های معاند پیرامون فوت او در مدرسه شاهد اردبیل مطرح می کنند، با کلام الله صفری – مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تماس گرفتیم و جزئیات این موضوع و روایت های متفاوت پیرامون آن را پرس و جو کردیم.

صفری در رابطه با این موضوع به «مدرسه آنلاین» گفت: در حالی برخی رسانه های معاند دلیل فوت خانوم اسرا پناهی را به مدرسه شاهد اردبیل مرتبط می کنند که اصلاً این دختر خانوم دانش آموز مدرسه شاهد نبوده و پیشتر در مدرسه ای به نام سبلان درس می خواند ولی چون مردود شده بود، امسال اصلاً به مدرسه نیامده بود.

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در ادامه گفت: این دختر خانومی که به تازگی فوت کرده است، دارای مشکلات خانوادگی بوده و ما علاقه نداریم بیش از این ها مسائل خانوادگی او باز شود ولی واقعیت این است که او اصلاً دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل نبود. اصلاً مدرسه شاهد اردبیل که در رسانه ها ذکر می شود مرتبط به متوسطه دوم است، ولی اسرا پناهی دانش آموز متوسطه اول بود.

صفری در پاسخ به این سئوال که پس ماجرای حضور آمبولانس در مدرسه شاهد اردبیل چیست، گفت: یکی از والدین در ماجرای مدرسه شاهد دچار افت فشار می شود و حالش خراب می شود که سریعاً برای اینکه مشکلی برای او پیش نیاد با اورژانس تماس گرفته می شود که خدا را شکر مشکل او نیز خیلی زود مرتفع می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در ادامه و در پاسخ به این سئوال که پس چرا امثال علی دایی در این باره واکنش دیگری داشته اند، افزود: آنها بدون اینکه بررسی دقیقی در این باره انجام دهند اقدام به انعکاس مطلب کرده اند. الان شما با بنده تماس گرفتید و بنده وظیفه خود می دانم که پاسخ شما را صریح و شفاف بدهم. آقای علی دایی هم همشهری ماست، با بنده تماس بگیرد تا مستند و دقیق ماجرا را برای ایشان توضیح دهم.

او همچنین در پاسخ به این سئوال که اصل ماجرای شاهد اردبیل پس چه بود، گفت: تعدادی از والدین به موضوع اعزام دانش آموزان مدرسه به مراسم هفته وحدت معترض بودند که همین باعث بحث میان تعدادی از والدین با کادر آموزشی مدرسه شده بود.

صفری همچنین ضمن رد هر گونه ورود نیروهای امنیتی و یا انتظامی به مدرسه شاهد گفت: اصلاً هیچ نیروی امنیتی یا انتظامی وارد مدرسه شاهد نشد و چنین موضوعی از اساس کذب است.

او همچنین در پایان در مورد دلیل درگیری برخی والدین دانش آموزان با کادر مدرسه شاهد گفت: اول اینکه آموزش و پرورش فقط بحث آموزش نیست و ما نباید نسبت به مقوله پرورش غافل باشیم. دوم اینکه ما در اردبیل 260 هزار والدین داریم که اکثراً نیز با سیاست ها و برنامه های پرورشی ما همراه هستند، اما بالاخره تعدادی نیز هستند که شاید با برنامه های پرورشی ما موافق نباشند که ما از آنها نیز دعوت می کنیم در جلساتی که با اولیاء برگزار می شود، شرکت کنند و برای مقوله پرورشی برنامه بدهند، بحث کنند تا برنامه ها با هماهنگی بیشتری پیش برود.

نوشته های مشابه

‫24 دیدگاه ها

    1. سلام
      بس که شما طفلکی ها همیشه گوشتونو چپوندین تو دهن شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های مجازی دشمنان ایران، و اونا هم فوق تخصص در امور رسانه بازی و مهندسی فکر دارن،لذاست که دائما شما رو به راحتی گول میزنن وگوش به فرمان خودشون میکنن.در نظر شما بیچاره ها همیشه ایران دروغ میگه و غرب راست.

      1. آقا محمد عزیز آخه از بسکه دروغ گفته شده (بیماری زمینه ای ، خود کشی ، پرت شدن از بلندی ، تصادف و ….) جائی برای باور فرمایشات مسئولان محترم نمیماند

  1. چه دروغ برنامه ریزی شده ی مزخرفی شما آب از دستتون نمیچکه اونوقت برای افت فشار یه والد زنگ بزنی به آمبولانس؟ فوقش اینه یه چایی نبات بش بدی
    کتمان نکن که اون دنیایی هم هست جناب مدیر

    1. جناب مدیر کل انشاا…که راست میگی ولی وای بحالت اگر بخاطر جیفه دنیا دروع گفته باشی تو همین دنیا تاوانش را طبیعت از ت میگیرد شک نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا