چیستانکیست؟

محمد طیب صحرایی کیست؟

محمد طیب صحرایی وزیر احتمالی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم و از فعالان عرصه تعلیم و تربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق ع شهر تهران است،

مدرسه آنلاین- وی متولد کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.

سوابق علمی محمد طیب صحرایی؛ وزیر احتمالی آموزش و پرورش

وی دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) است از سال ۱۳۸۶ عضو هیئت علمی این دانشگاه بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی و دانشجویی مختلفی مانند مسئولیت دفتر اعزام مبلغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه را داشته است.

فعالیت‌های اجرایی محمد طیب صحرایی؛ وزیر احتمالی آموزش و پرورش

از وی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت در دو مؤسسه فرهنگی اندیشه روح‌الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق(ع) وجود دارد، وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسان طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

سوابق شغلی محمد طیب صحرایی؛ وزیر احتمالی آموزش و پرورش

وی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) نیز بوده است.

سوابق تحصیلی محمد طیب صحرایی؛ وزیر احتمالی آموزش و پرورش

محمد طیب صحرایی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.

منبع: ایمنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا