جدیدترین اخبار

صندوق الکترونیکی دریافت مسائل و مشکلات آموزش و پرورش تهران در شاد

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از ایجاد صندوق الکترونیکی دریافت مسائل و مشکلات آموزش و پرورش تهران در شاد خبر داد.

مدرسه آنلاین- مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری ارتباطات شفاف و بدون واسطه میان فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به راه‌اندازی سامانه‌ای به نام tehranedubox@ در سامانه شاد اقدام کرده است.

وی ادامه داد: از طریق این سامانه، افراد می‌توانند پیام‌های نوشتاری، صوتی و تصویری خودشان را درباره مسائل مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران اعم از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی، مشکلات ثبت‌نام و دریافت شهریه و سایر موارد به صورت مستقیم برای ما ارسال کنند.

ثقفی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت زنده و به صورت دائم، این سامانه را رصد خواهد کرد و مطمئناً به تمام موارد که از این طریق ارسال می‌شود، رسیدگی ویژه خواهد شد.

وی ادامه داد: تقاضای ما این است که در هرگونه پیام نوشتاری، صوتی و تصویری که ارسال می‌شود، مشخصات محلی که درباره‌اش اعتراض صورت می‌گیرد را اعلام کنید تا بتوانیم پیگیری انجام دهیم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: هیچ لزومی برای ارائه مشخصات خود افراد نیست و به صورت پنهانی انجام می‌شود و ان‌شاءالله رسیدگی فوری و دقیق به موارد ارسالی خواهیم داشت.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا