جدیدترین اخبار

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش؛ «صادق ستاری فرد» به‌عنوان « سرپرست معاونت برنامه‌ريزی و توسعه منابع » منصوب شد.

مدرسه آنلاین- صادق ستاری فرد داراي مدارك كارشناسي حقوق و دكتراي تربيت بدني است. از سوابق او پژوهش هاي متنوع در حوزه بودجه، برنامه ريزي و نيروي انساني است. از سوابق شغلي ستاري فرد مي توان به اشتغال در مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي به عنوان مدیرکل امور آموزش و فرهنگ و معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت اموزش و پرورش اشاره كرد.

متن حکم وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقاي صادق ستاري‌فرد

با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شايستگي جناب‌عالي، به ‌موجب اين ابلاغ به ‌عنوان«سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و توسعه منابع» منصوب مي‌شويد.

اميد است با استعانت از پيشگاه خداوند متعال، پيروي از منويات و مطالبات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) و پيگيري سياست‌هاي رئیس‌جمهور محترم، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همكاري اعضاي شوراي معاونان و مديران كل استان‌ها، در تحقق برنامه‌هاي وزارت آموزش و پرورش دولت سيزدهم موفق و مؤيد باشيد.

در اين راستا، رعايت اصول «عدالت‌محوري»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاكدستي و فساد‌ستيزي» و «قانون مداري» دولت مردمي، الزامي است.

توفیق روزافزون جناب‌عالي را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا