چیستانکیست؟

شیرین صمدی کیست؟ چرا از صدا و سیما اخراج شد؟

شیرین صمدی مجری ایرانی زاده آذر ماه سال 1363 در شهر اصفهان است. شیرین صمدی مدرک لیسانس رشته علوم اجتماعی را دارد و از مجریان قدیمی برنامه کودک و برنامه های جدید صدا و سیما است و البته به بازیگری هم علاقه داشته است.

مدرسه آنلاین- او در اواخر سال 1376 بازیگری را در شهر زادگاهش آغاز کرد و فقط 15 ساله بود که داور دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوان شد و در سال های بعد هم داور سازمان ملی را بعهده داشته است.

شیرین صمدی

شروع فعالیت مجری گری

نخستین فعالیت او در عرصه اجرا از شبکه اصفهان شروع شد و در سال 83 وارد صدا و سیما شدو برنامه مسیر سبز جوانی نخستین تجربه جدی او بود و بعد از مدتی نیز وارد حوزه خردسالان شد.

او از سال 91 وارد شبکه یک سیما شد. او در برنامه صبح بخیر ایران و همچنین سیمای خانواده هم محری بود.

 دیگر فعالیت های او

او 8 سال نمایش و تئاتر کودک را تدریس کرده است. او مربی تئاتر کانون اصلاح و تربیت اصفهان و مرکز نگهداری کودکان خیابانی نیز بوده است و مدتی هم نویسندگی و خبرنگاری نیز کرده است.

شیرین صمدی

ماجرای ممنوع الکار شدن

او در سال 1396س از بازی در یک تئاتر و منتشر نمودن عکس و تیزر آن در شبکه اجتماعی، از کار برکنار شد. او می گوید که در این عکس بی حجاب هم نبود ولی از او ایراد گرفته شده است.
انتشار عکس بی حجاب

در تاریخ 23 تیر ماه سال 1400 او عکسی بی حجاب از خودش منتشر کرد و به کار خود در تلویزیون ایران به طور کل پایان داد.

منبع: topnaz.com

نوشته های مشابه

‫31 دیدگاه ها

  1. پس این همه دختر که کم حجابن یا اصلا حجاب ندارن رو چجوری میخایی حذف کنی اونو از تلویزیون حذف کردی بقیرو از کجا میخایی حذف کنی .تازه تا تویه تلویزیونن حجاب دارن وقتی برکنار شن میشن الگو بذا جوونا طرزه کشفه حجابشون

  2. عجب متاسفم براتون ک خواسته هاتون ب دیگران تحمیل میکنید زورگویی شاخ و دم نمیخواد

  3. الان مشخص میشه که چرا بیشتر خانوادهاراضی نمیشدن فرزندشان بازیگر نباشد. چرا که شغل…..

  4. در هردزمان وبنا بدلائلی بعضی ریزش اختیاری رابرای خود بوجود می أورند والا از راه رفتن بدون هواسپرتی بعید است چنین اتفاقی رخ دهد دنیا کارش همین است آنقدر گرم است بازار مکافات عمل .گر بدقت بنگری هرروز .روز محشر است خودکرده را تدبیر نیست خوشا بحال کسانیکه در سربالائی خودرا نمی بازند ودرسرپایینی خودرا ارشمیدس خیال نمی کنند

  5. نفهمیدیم کی بود!اشکال نداره نیومده رفته اگه دستت میرسه پشتت در رو هم ببند.یه مگس کمترزندگی بهتر

  6. خاک بر سر این هنرمندان بی دین و از خدا بی خبر واقعا که کند زدن چه نهادی این افراد وارد صدا و سیما می کنه کجا اینها گزینش شدن

  7. ایشون قطعا مشکل روانی و کمبودی دارند‌ که میخواهند به این صورت به آرامش برسند.

    1. به ایشان اعلام شود
      جهت کسب اقامت و گرین کارت
      اگر می خواهی دعوا راه بیندازی و پرونده سازی برای خودت بکنی خواهشا نیاز نیست
      راه باز و جاده دراز

  8. اینم خواسته خودشو عرضه کنه اینجوری اول معروف شده بعد راه عرضه شدن براش هموار شده

  9. ببخشید الان یکسری ها ما احت میشن ولی سال 96اشتباه کردند اگر بار اول بوده باید تسامح می‌شده و اگر بار دوم تذکر شفاهی، بار سوم تذکر کتبی البته همه اینها با گفتگو و همدلی همین خب معلوم آدمی که از 15سالگی از دیده شدن نان می‌خورده نامش را ببری تکلیف چیه لطفاً مهربان باشیم و با هوش ایشون سال 96 33 ساله بودند از 35سالگی میشدند یک سرمایه ، نکنید این کار ها را نکنید آب تو آسیاب دشمن نریزید.

  10. ماشالله بشما خوب قضاوت میکنید اگرکسی براه راست آوردی مردی وگرنه توهم باآنها فرقی نداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا