دیگه چه خبر؟

رونالدو در مجلل‌ترین هتل تهران مهمان میشود+ عکس

در اولین هفتۀ لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. کاروان تیم فوتبال النصر برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، رونالدو روز دوشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران و سپس راهی هتل اسپیناس پالاس خواهند شد.

مدرسه آنلاین– به گزارش پایگاه طلا، مدیران تیم النصر قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازۀ تردد در این طبقات را نداشته باشد.

سوئیت رونالدو هم در یکی از این دو طبقه قرار می‌گیرد و حتی اگر برایش در طبقۀ دیگر هتل سوئیت اختصاصی بگیرند، باز هم کسی غیر از خود عربستانی‌ها در آنجا اجازۀ تردد نخواهد داشت و طوری هماهنگ می‌شود که فقط یکسری از کارکنان بتوانند برای خدمات روزمره هتل به آنجا رفت و آمد داشته باشند ولی از آنجا به گونه‌ای حراست می‌شود که هیچ هوادار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند به طبقه محل اقامت کاروان النصر وارد شده یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو شود.



هتل بهترین سوئیت خود به نام  آسمان را برای پیشنهاد به ستاره پرتغالی آماده کرده است.

حتی انتشار یک عکس در صفحه شخصی رونالدو می‌تواند تبلیغ بزرگی برای ایران ، شهر تهران و امکانات این هتل ایرانی باشد و میزبانی کشورمان از فوق ستاره تاریخ فوتبال را بسیار بهتر نشان بدهد.



این سوئیت در مرتفع‌ترین نقطۀ هتل در یک طبقۀ مستقل قرار گرفته است. این سوئیت ویژگی‌های جالبی دارد:

متراژ تقریبی ٢٥٠مترمربعی واقع در طبقه آخر هتل، یک اتاق خواب جداگانه، یک اتاق کار و یک سالن مستقل، میزغذاخوری لوکس دوازده نفره، دوش و حمام جداگانه برای آرامش مهمانان اضافه ساکن سوییت، جکوزی بزرگ با چشم انداز رشته کوه، بالکن بزرگ، میز مینی بار مجلل، تلویزیون های IP ٦٥اینچی، اینترنت بی سیم پرسرعت و روم سرویس بیست و چهار ساعته برخی از امکاناتی است که در اختیار رونالدو قرار می‌گیرد تا راضی از تهران برود.



البته رونالدو تنها در صورتی که مقابل پرسپولیس گل بزند و با نتیجۀ مطلوب تیمش از تهران برود، راضی خواهد بود!

دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا