چند رسانه ایخبر ویژهسرگرمی

تردد خطرناک دانش آموزان به مدرسه با نیسان کمپرسی

همزمان با بازگشایی دوباره مدارس پس از تعطیلات نوروزی، چالش های جدیدی به جز ویروس کرونا پیش روی دانش آموزان و خانواده های ایشان قرار گرفت که نگران کننده هستند.

مدرسه آنلاین- جدا از موضوع انتشار سونامی وار کلیپ های غیر اخلاقی و نیز خشونت بار که از مدارس کشور در نقاط مختلف شاهد هستیم، همچنین شیوه و روش جابه جایی دانش آموزان از مدرسه به خانه و بالعکس نیز با چالش های فراوانی رو به رو است.

در گزارش های منتشر شده توسط رسانه های مختلف اینگونه آمده است که پس از بازگشایی مدارس، بسیاری از والدین در تهیه سرویس مدرسه دچار مشکل جدی شده اند و راننده به اندازه کافی برای سرویس دهی در این بخش وجود ندارد.

جدا از این مشکل کلی که به هر صورت خانواده ها و دانش آموزان را دچار مشکل کرده همچنین تصاویر و کلیپی هایی از تردد غیرایمن دانش آموزان با وسایل نقلیه غیرمجاز نیز منتشر می شود که قابل تأمل است.

به طور مثال در یکی از تازه ترین این کلیپ ها جمعی از دانش آموزان دختر یک مدرسه که به نظر می رسد جمعیت شان بالای 20 نفر باشد با نیسان کمپرسی اسقاطی در حال انتقال به مدرسه هستند.

وسیله ای که هر آن احتمال بروز حادثه برای آن وجود دارد و در سایه بی نظارتی ها مورد استفاده قرار گرفته است و در ادامه کلیپ مرتبط با آن را مشاهده می کنید.

با این توضیح که امیدوارم واکنش های رسانه ای شکل گرفته به این کلیپ و کلیپ های مشابه سبب شود تا مسئولان مربوطه از خواب بیدار شده و نسبت به این واقعیت ها واکنش جدی نشان دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا